• Anonym (:))

    Tandblekning

    Hej

    Någon av er som har tips på någon bra hemma-tandblekning?? Gärna till ett rimligt pris!

  • Svar på tråden Tandblekning
  • Sexig bi man
    Anonym (:)) skrev 2014-12-18 02:05:44 följande:

    Hej

    Någon av er som har tips på någon bra hemma-tandblekning?? Gärna till ett rimligt pris!


    Hej baby. Jag tycker du ska låta bli. Jag beställde hem sånna där remsor man lägger på tänderna, men de fräter bara. När man dricker något kallt så ilar det i tänderna. Jag slutade när jag började känna av att detta inte är så bra, så jag slapp skador. Många har skadats.


    Du är säkert sexig med dina nuvarande tänder. Våga le lite gumman. Icke-kritvita tänder skulle nog inte försvåra en kyss

  • Anonym (Vitt leende)

    Folktandvården har halva priset på tandblekning i december och januari. Nu kostar det bara 1500 kr!

  • tiffanylv

    Jag köpte ett Startkit och SuperSmile tandkräm från www.beconfident.se och är så himla nöjd! Det var enkelt, gjorde inte ont alls och mitt paket kom hem dagen efter. Fick inte onaturligt vita tänder utan de blev så där perfekt vita och tandkrämen smakade jätte gott. Kändes som man precis kommit hem från tandläkaren varje gång jag använde den. Det paketet kan ni hitta här: www.beconfident.se/deluxe-beconfident

    Hoppas det hjälper!!

Svar på tråden Tandblekning