• Anonym (Ledsen)

    fundersam

    Hej, detta är lite jobbigt att skriva om. men känner att jag behöver lite tips råd och hjälp.

    Jo det är så att jag och min sambo har vart tillsammans och bott ihop i lite mer än 4år.
    Men det stora problemet är det att han jag märker signaler på att han att han tycker det är mcket roligare att sitta och prata/chatta med andra (kompisar,bekanta och vilt främmande människor) än att föra en vanlig konversation med mig.

    Detta känns väldigt jobbig då han ej har vart sån tidigare och absolut inte pratat om "oss" för nån annan. men har börjat med detta nu och framför allt med främmande människor som han ens inte känner. det känns liksom lite olustigt, när han inte kan prata med mig.

    När jag själv försöker prata med han om detta så blir han bara arg på mig och då känns det liksom som o att det är mitt fel, men jag vet inte vad jag har gjort och han svarar mig alltid att jag inte gjort nått heller.

    Men nu dom senaste veckorna så har jag lagt märke till att han tycker det är roligare att vara vaken på nätterna och chatta, smsa med alla andra utom mig och vara jättesnäll och go. Men det jobbigaste är det att han börjat bli så flörtig mot andra "tjejer" som är yngre än mig och kan hålla på och fjanta sig och ha jättetrevligt med dom.

    Nu till den största frågan, ska jag skita i allt detta eller ta upp det igen?
    för jag trivs inte i detta.

    Jag har inget emot att han pratar med vänner och bekanta osv. Men får en konstig magkänsla när han skiter i mig som han gör och att han lägger så mkt mer tid på att prata med alla andra om allt mellan himmel och jord och inte kan vara sån med mig längre.

  • Svar på tråden fundersam
  • Anonym (kram)

    Din magkänsla stämmer, han är på väg bort från dig......

Svar på tråden fundersam