• Äldre 18 Dec 11:57
    1741 visningar
    8 svar
    8
    1741

    Sms lån hjälp

    Hej jag är 19 år och har inte tidigare haft någon inkomst då jag har pluggat, men har det nu. Är i akut behov av 2000kronor. Många sidor för sms lån har ju avgift och räntefritt första gången man lånar. Så att om jag lånar 2000 behöver jag ENBART betala tillbaka 2000. Någon som har något tips på någon bra sida som erbjuder gratis första lån ev extremt låg avgift? Som beviljar lånet till en 19åring utan tidigare registrerad inkomst? Tack på förhand.

    Vet att smslån aldrig är en bra grej men nu är det verkligen behov och det är bara en engångsgrej, kommer såklart kunna att betala tillbaka det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-18 12:22
    Samt krävs det ett mobilabonnemang eller kan man använda kontantkort? Man verifierar ju ändå med mobilt bankID

  • Svar på tråden Sms lån hjälp
  • Äldre 18 Dec 12:18
    #1

    www.ferratum.se/

    Upp till 4000kr räntefritt.

  • Äldre 18 Dec 12:19
    #2

    Det är väl 20års gräns där..

  • Äldre 18 Dec 12:22
    #3

    Är det så? De är antagligen Sveriges mest seriösa aktör i branschen. Därför. De som inte har den åldersgränsen skulle jag personligen inte lita på lika mycket.

  • Äldre 19 Dec 09:36
    #4
    marre95 skrev 2014-12-18 11:57:58 följande:

    Hej jag är 19 år och har inte tidigare haft någon inkomst då jag har pluggat, men har det nu. Är i akut behov av 2000kronor. Många sidor för sms lån har ju avgift och räntefritt första gången man lånar. Så att om jag lånar 2000 behöver jag ENBART betala tillbaka 2000. Någon som har något tips på någon bra sida som erbjuder gratis första lån ev extremt låg avgift? Som beviljar lånet till en 19åring utan tidigare registrerad inkomst? Tack på förhand.

    Vet att smslån aldrig är en bra grej men nu är det verkligen behov och det är bara en engångsgrej, kommer såklart kunna att betala tillbaka det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-18 12:22
    Samt krävs det ett mobilabonnemang eller kan man använda kontantkort? Man verifierar ju ändå med mobilt bankID


    Hos Easycredit kan du ta sms lån så länge du är myndig, dvs minst 18 år gammal. De erbjuder även räntefritt lån på 1000 kr till nya kunder.
  • Äldre 21 Dec 19:21
    #5

    Här hittar du 7 olika lån som är helt gratis utan ränta eller avgifter: http://smslåno.se/gratis/

  • Äldre 5 Jan 21:27
    #6

    En bättre sida här: http://nätlån.se/snabblan/ 

  • slotte­r
    Äldre 7 Jan 03:57
    #7

    Hej.Unga människa nej nej..Om du nu som du skriver kan pröjsa tillbaka snabbt och det är extremt viktigt för dig att få tag på 2 laxar så är min rekommendation att vända dig till familjen eller en god vän.För om det nu ÄR så akut borde du ha någon nära som ställer upp.SMS lån skulle verkligen förbjudas.Tänk dig för MVH Johan

  • Äldre 7 Jan 06:54
    #8

    Gå till din bank och be om en checkkredit på 5000kr. Då finns det 5000 på ditt lönekonto, Du använder dina egna pengar först och när de är slut har du ytterligare 5000kr. OBS hög ränta, men du återbetalar med automatik så fort det kommer in pengar på kontot.

Svar på tråden Sms lån hjälp