• Amandaaa88

    Svart soffa, förslag? Soffadirekt.se ??

    Snart flyttar vår lilla familj till en större lägenhet (äntligen!!) och vi måste köpa en ny soffa som jag ska få välja ut denna gången. Jag är gravid och är sängliggandes nästan hela dagarna då jag mår så fruktansvärt dåligt, bilen är på lagning så jag har svårt att åka ut och kolla runt ordentligt.

    Jag är ute efter en svart divansoffa, usoffa som inte är mjuk så man sjunker i den!

    Kan ni rekommendera någon soffa? ???? har kollat på soffadirekt.se och hittat "drömsoffan" utseendemässigt iallafall, ska man våga beställa från internet? Den har fått bra omdöme..

    Tack på förhand ??

  • Svar på tråden Svart soffa, förslag? Soffadirekt.se ??
  • Rosa Fluff

    Vi har den soffan. Om det är Lindö. Vi är supernöjda! Den är väldigt hård i början men efter 3 veckor har man suttit ner den så den är precis lagom hård/mjuk.

  • Amandaaa88

    Ja det är Lindö! Ja den är sjukt snygg blev helt kär, läste att någon tyckte man sjönk ner i den och blev "ojämn" efter 3 månader? Hur länge har ni haft er soffa? :)


    Rosa Fluff skrev 2014-12-18 14:06:53 följande:

    Vi har den soffan. Om det är Lindö. Vi är supernöjda! Den är väldigt hård i början men efter 3 veckor har man suttit ner den så den är precis lagom hård/mjuk.


  • Rosa Fluff
    Amandaaa88 skrev 2014-12-18 14:10:15 följande:

    Ja det är Lindö! Ja den är sjukt snygg blev helt kär, läste att någon tyckte man sjönk ner i den och blev "ojämn" efter 3 månader? Hur länge har ni haft er soffa? :)


    Våran har hållt sig jätte bra. Men den är drygt 2 månader. Fast jag ser inget som indekterar att den kommer bli ojämn.
  • Amandaaa88

    Okej, tack för ditt svar! Tror det blir en sådan soffa!


    Rosa Fluff skrev 2014-12-18 14:15:38 följande:

    Våran har hållt sig jätte bra. Men den är drygt 2 månader. Fast jag ser inget som indekterar att den kommer bli ojämn.


Svar på tråden Svart soffa, förslag? Soffadirekt.se ??