• lovemeanyway

    Han ska förstöra mitt liv...

    Min "kära" sambo säger att han ska få mitt liv förjävligt. Att han kommer göra så att jag verkligen inte kommer få det lätt. Han ska inte ge mig en krona för alla våra kostander som jag står på(han har stor skuld hos kronofogden) jag ksn inte "ana, hur förjävligt" jag kommer få det.

    Vi har två små barn tillsammans och en var sen innan. Den ena som.är hans bor ej hos oss men kommer titt som tätt. Bonusbarnen och vi kommer inte bra överens längre.

    Hur ska jag kunna jävlas med han? Jag vill inte låta han jävlas med mig utan att få jävlas tillbaks.... Tips!!!

  • Svar på tråden Han ska förstöra mitt liv...
  • Anonym (!!)

    Bli gravid en gång till! Det kommer lära honom en läxa!

  • Snutten6

    Du skall flytta till eget boende, förvarna ngn dag innan.
    Det är inte korrekt att uppföra sig på de sättet.

    Hämnd kommer du ingen vart med.
    Gapar efter mycket osv osv.

    Konsultera en jurist som är en riktig " iller ".

  • Anonym (Wildrat)

    Flytta till eget, ta underhållet via försäkringskassan och bli lycklig utan honom. Det är bästa hämnden.

    Ett alternativ är att flytta, lämna kvar gardinstängerna som du fyllt med räkor eller räkskal...

  • Snutten6
    Anonym (Wildrat) skrev 2014-12-18 18:46:50 följande:

    Flytta till eget, ta underhållet via försäkringskassan och bli lycklig utan honom. Det är bästa hämnden.

    Ett alternativ är att flytta, lämna kvar gardinstängerna som du fyllt med räkor eller räkskal...


    Hade hoppat över gardinstängerna.
    Du får bara ngt annat elakt tillbaka.
  • lovemeanyway

    Gravid igen vill jag inte! Jag vill ha ut honom men han vägrar flytta. Jag står på lägenheten! Han vägrar även vara föräldraledig!

  • Swek

    Antingen kan du ju spela in era samtal och anmäla honom för trakasserier eller något i den stilen.

    Står du ensam på lägenheten så har du all rätt i världen att slänga ut fanskapet.

  • Anonym (Ja)
    lovemeanyway skrev 2014-12-18 19:07:49 följande:

    Gravid igen vill jag inte! Jag vill ha ut honom men han vägrar flytta. Jag står på lägenheten! Han vägrar även vara föräldraledig!


    Byt lås en dag när han inte är hemma o ställ hans saker utanför dörren, då är han tvungen att flytta. Vad har du för nytta av en som inte ens vill vara föräldraledig?
  • Anonym (Riks. Der Zeunertz)

    Gör en stor chili fest när du och han ska byta chiligryta med varandra och i din chiligryta lägger du i en massa könshår. Och så ska du hyra en häst och träna upp den till att bita av hans penis. Det är den ultimata hämden tro mig

  • Påven Johanna

    Uppför dig som folk är mitt bästa tips. Ni har gemensamma barn som förtjänar föräldrar som inte agerar totalt rubbat. Era barn sedan tidigare förhållande förtjänar också något bättre om det nu dessutom skurit sig mellan dig och hans barn (mellan honom och ditt barn också?)

  • lovemeanyway

    Ja mellan oss alla har det skurit sig. Även våra föräldrar. Hans föräldrar står på hans sida och tvärtom. Jag försöker prata med honom.men det går inte. Nu påstår han att jag är elak mot barnen oxå.

  • Anonym (-)
    Snutten6 skrev 2014-12-18 18:43:42 följande:

    Du skall flytta till eget boende, förvarna ngn dag innan.
    Det är inte korrekt att uppföra sig på de sättet.

    Hämnd kommer du ingen vart med.
    Gapar efter mycket osv osv.

    Konsultera en jurist som är en riktig " iller ".


Svar på tråden Han ska förstöra mitt liv...