• brinker

    Pappa onani

    Hej,

    jag är rätt chockad och äcklad för tillfället.

    Jag minns för 7 år sedan så tyckte jag att jag hörde min pappa runka av när han sov över hos mig (bodde i en etta) men tänkte jag måste hört fel, för en förälder gör väl inte något sådant i närheten av sina barn!

    Men nu var jag tvungen att återuppta kontakten och han sov över hos mig, återigen en etta men extrasängen är i stort sätt bredvid min säng.

    3 morronar hörde jag honom runka av, i extra sängen bredvid mig.
    Jag låtsades sova.

    Hur kan en pappa göra sådant med sin dotter precis där???
    Är detta normalt???

    Varför kunde han bara inte vandra iväg till badrummet...

    I mina ögon är det inte normalt, normalt att runka ja men inte i samma rum som sin dotter! Oavsett ålder på dottern!

    Om min man någonsin skulle göra något sådant i närheten av mina barn åker han ut!

  • Svar på tråden Pappa onani
  • Anonym (anonym)

    Nej det där är varken normalt eller okej! 

    Jag är visserligen kille, så vi kanske har lite olika tankebanor och reagerar olika, men jag hade helt klart konfronterat honom och minst bannlyst honom från min lägenhet.

  • MEE83

    Du har rätt, det där är inte normalt, jag är en kille och jag skulle tycka att det var skevt vem det än var som låg i sängen bredvid... bortsett från sexpartners då om det är något som man finner upphetsande. Det där gör man privat eller i sällskap med sin(a) sexpartner(s).

    Att det är din farsa är liksom grädden på moset, i negativ bemärkelse, det är ju mycket skevare än om det var en polare till exempel. Så jag hade reagerat och konfronterat. Ingen lätt sak att ta upp vid frukostbordet dock.

  • Amadeus2

    Jag vet att både min mamma som nu tyvärr är avliden och min syster onanerar. Men det gör det på sitt eget rum, jag är en man men min syster skulle aldrig komma på att onanera när jag är närvarande.
    Jag kom på henne någon gång när vi var yngre men lämnade henne ensam. Att en pappa runkar är väl inte i säg fel men samma rum och bredvid din dotter är inte okey. Kan han inte hålla sig så använd badrummet om du har en liten lägenhet.

Svar på tråden Pappa onani