• Lillburis

    Galet förhållande

    Åååhhhh blir galen! Först inte sex på evigheter! Jag har ont i ryggen, jag har ont i benet, jag har ätit Treo, Jag har ätit starka värktabletter.... M.m ( svårt att få upp den antar jag vid tabletterna) det ska tilläggas att när jag var gravid för några år samt efter för lossningen blev han tokig för att inte jag ville....

    Har försökt fråga varför, är det pga att jag gått upp i vikt? Har du någon annan? Har du problem med "den" .... Nej det är bara sååå mycket på jobbet... Ska tilläggas att vi inte sovit ihop sen lillen föddes, 4 år sedan. Han sover i soffan... Har tagit upp med han om att jag vill att vi ska sova ihop, men jag måste kolla på tv för att somna, det vet du väl? Eller hur!!! Det behövde du då inte för 5 år sedan!

    Sen har jag börjat stört mig på allt!! Ja nästan i vart fall?! Tuggar knäckebröd måste jag gå till ett annat rum, blir så irriterad av ljudet, när jag ska göra mat till speciella tillfällen så brukar vissa saker vara slut som jag köpt in till detta, bor 2 mil från stan så är inte bara att springa ner...så nu har jag fått fått skriva rör ej på sakerna, ( hans förslag) men läser han det? Svar nej!

    Jag blir stissigare och stissigare för varje dag, grinar typ 2 gånger i v för vi argumenterar, jag vill bara ha någon att krama om.... Funderar på o hitta någon annan att krama ibland fast jag tycker det är 100% fel.... Och är jag kär? Ibland, ibland inte.... Vet fasen inte vart jag ska ta vägen snart......"snyft"

  • Svar på tråden Galet förhållande
  • Lindsey Egot the only one

    Fråga honom vad syftet med ert förhållande är.

Svar på tråden Galet förhållande