• Anonym (Kaffedraken)

    Till alla snubbar. Tjejer får givetvis läsa om dem vill...

    Hej på er!

    Kollat runt lite här inne och det verkar som en hel del trådar som görs av killar grundar sig i osäkerhet.
    Lugnt, jag kände det tidigare också. Eller var åtminstone osäker på hur jag skulle uppfattas.

    Till sak. Haft en väldigt långt förhållande som jag kom ut från för ca åtta månader sedan. Den tjejen var den enda jag hade haft "seriöst" sex med.

    Väl ute på marknaden igen så slogs jag av tankar som:
    Duger jag till i sängen? Jag har ju ingen erfarenhet...
    Är jag tillräckligt lång där nere?
    Är jag tillräckligt grov där nere?

    Trådar om storlekar här på FL flödar som vinet i Frankrike.

    Jag har en helt alldaglig kuk. den mäter ca 18-18,5 i längd och ca 13,5-14cm i omkrets.

    Jag har nu haft sex med en del (kanske lite för många) tjejer/kvinnor i olika åldrar (20-35 år gamla) och samtliga av dessa har hört av sig till mig dagen/dagar efter och vill ses igen.
    Notera att JAG HAR ALDRIG BEHÖVT vara den som jagat efter dem.
    En var danska, hon flängde upp från Köpenhamn (Jag bor i Stockholm) endast för att hänga och ha massa sex. Vi sågs sjukt intensivt under en tvåmånadersperiod tills det slutade med att hon tyckte det var jobbigt att jag träffade andra.

    Det jag gång på gång fick höra av de olika tjejerna var att jag var så jävla skön att ha sex med. Min kuk och mitt pumpande var riktigt härligt.

    Någon som läser detta kommer säkert skriva något i stuk med:
    Du ljuger.
    Så säger alla tjejer för att göra er glada.
    Du är jätteliten
    Du...någonting.

    Men det är till er killar med dåligt självförtroende jag vänder mig till. Skit i dem som skriver så.
    Jag skriver med egen livserfarenhet som grund.
    Det är inget "fel" på att ha en helt normalstor kuk.
    Kanske blir det jobbigt om den är liten på riktigt. Det vet jag inte och kan inte uttala mig om.

    Lever fortfarande som singel och trivs med det tills vidare. Det finns så sjukt mycket härliga tjejer där ute. 

    Njut av livet!

    /Times (L)

  • Svar på tråden Till alla snubbar. Tjejer får givetvis läsa om dem vill...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Fast sen är ju inte 18,5x14 cm en alldaglig kuk utan snarare över medel. 

    Skulle tippa på att en alldaglig kuk ligger på runt 14-15x11-12.

    Du har ju har ju faktiskt snarare den "optimala" dicken i många tjejers ögon, lång men inte för lång så att det tar emot, samt en helt okej tjocklek. Försöker du hävda något annat så är du bara korkad. 

    Att du ens säger att folk med en helt vanlig alldaglig kuk (och refererar till 18+) gör ju att dom som faktiskt ligger på medelsnittet får komplex, samt att tjejer då faktiskt tycker att det faktiska medelsnittet helt plötsligt har blivit till "en liten kuk"

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kondom info) skrev 2014-12-19 07:43:53 följande:

    6% av männen får på en xl kondom.


    100% får på en XL, sen hur den sitter är en annan sak...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hade du haft en kuk omkring 15-16 cm och haft samma upplevelse då hade det varit en annan sak.

    Man ska tänka till lite innan man göra sådana inlägg

  • Anonym (Kaffedraken)

    Och genast kommer inlägg om att det är enbart för att TS har en stor kuk som det går bra med brudarna... Ja det enda kvinnor kräver är en stor kuk. Att han verkar ha en positiv syn på livet och att det märks att han gillar kvinnor (viktigt!) spelar ingen roll, nej nej... Kuken är allt!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Lite konstigt tråd?? En kille med stor kuk berättar att han är en jättebra älskare och säger åt dom som har normalstor kuk att det inte är nåt fel på deras kuk?.

    Det är väl liksom självklart att det inte är fel att ha en normalstor kuk?

    Till er som är bekymrade att ni har 43 i skonummer kan jag också berätta - det är inte alls nåt fel, ni är helt ok..Skrattande

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Less) skrev 2014-12-19 09:25:16 följande:

    Och genast kommer inlägg om att det är enbart för att TS har en stor kuk som det går bra med brudarna... Ja det enda kvinnor kräver är en stor kuk. Att han verkar ha en positiv syn på livet och att det märks att han gillar kvinnor (viktigt!) spelar ingen roll, nej nej... Kuken är allt!


    Fast tråden handlade ju om att TS vill förmedla till alla killar att man faktiskt kan ha ett bra sexliv, trots att man inte har en stor kuk och berättar om sina erfarenheter om att tjejer accepterat honom i sängen trots att hans dick "bara" mäter 18,5 cm
  • Anonym (Kaffedraken)
    MikNis skrev 2014-12-19 09:13:25 följande:

    Hade du haft en kuk omkring 15-16 cm och haft samma upplevelse då hade det varit en annan sak.

    Man ska tänka till lite innan man göra sådana inlägg


    Hej MikNis! Och övriga också för den delen.

    Jag har oerhört svårt att se att mitt liv skulle sett annorlunda ut bara för att jag besatt en kuk som var 2cm kortare än vad den är nu.
    Tycker du själv att det låter rimligt?
    Om man får bolla över frågan lite snyggt...

    Hur som. Trevlig kväll. Nu vankas julbord!Skål

    / Times
  • Anonym (Kaffedraken)
    Times skrev 2014-12-18 23:24:39 följande:

    Jag har en helt alldaglig kuk. den mäter ca 18-18,5 i längd och ca 13,5-14cm i omkrets.


    Nope. Den är större än "bara" alldaglig...
  • Anonym (Kaffedraken)

    2-3 cm kan göra extremt stor skillnad ur en kvinnas perspektiv. 

    Många kan ju tycka att en 15 cm penis är okej, medan 12 cm (3cm skillnad) är alldeles för liten!

    precis som att en kille som är 175 cm lång van vara för kort men 180 cm är en bra längd. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (ano) skrev 2014-12-19 17:39:08 följande:

    2-3 cm kan göra extremt stor skillnad ur en kvinnas perspektiv. 

    Många kan ju tycka att en 15 cm penis är okej, medan 12 cm (3cm skillnad) är alldeles för liten!

    precis som att en kille som är 175 cm lång van vara för kort men 180 cm är en bra längd. 


    Fast där får du ju ställa 177cm lång mot 180cm lång. Där tror jag det är skit samma.

    Nu ska jag sova. Galet berusad efter julbordet Skål
  • Anonym (Kaffedraken)
    Times skrev 2014-12-20 03:08:25 följande:

    Galet berusad efter julbordet.


    Trevligt!
Svar på tråden Till alla snubbar. Tjejer får givetvis läsa om dem vill...