• MissJP

    Testlagret! Kolla mitt test snälla..



    Jag fick en ny förpackning av testlagret eftersom jag innan fått såna som visade falskt positiva, även om de aldrig gjorde det för mig.

    Så tog jag en av de nya stickorna.. och det dök omedelbart upp ett streck! Hur mycket kan jag lita på det här?? Jag ska ha mens på onsdag tror jag..

    Skit! Jag brukade alltid ta två stickor om någon blev konstig men så klart inte nu! Måste hålla mig i 6 timmar nu..

    Hur ska jag lyckas att inte glida iväg in i gravidvärlden på den tiden?!

    Jag har extremt svårt att bli gravid med.
  • Svar på tråden Testlagret! Kolla mitt test snälla..
  • Anonym (pos)

    I mina ögon är det där positivt! Mitt var betydligt svagare och jag fick "Gravid 1-2" på CB digital två dagar senare. Jag pratar så svagt att det egentligen inte fanns något streck där men jag var helt övertygad om att det var positivt ändå och tog som sagt ett nytt två dagar senare:P

    Lycka till!

  • MissJP

    Om det är fel på testet så kommer testlagret få det hett om öronen. Ska testa vid 12 igen.. med många stickor..

    Bara fem timmar kvar. Jag kommer hinna avlida!

  • MissJP

    Ni ger mig förhoppningar :)

    Men är det sant så är det ett mirakel! Chansen att jag kan bli gravid på naturlig väg är så väldigt liten.

  • Helenmedh

    Det där ÄR positivt! Tro mig, jag har missbrukat TL och deras gravtester när vi försökte få sonen! Grattis!! 

  • MissJP

    Tack!

    Jag dör.. eller nej det gör jag inte. Men måste snabbt in och kolla så det inte är utomkvedshavandeskap. Har hög risk för det. Men nu är första steget klart iaf! :)

  • Anonym (pos)
    MissJP skrev 2014-12-19 14:28:32 följande:

    Ingen tvekan!


  • Anonym (Glad för din skull)

    Såg tråden redan i morse men skrev inget då. Till skillnad från många andra helt blanka test som folk lägger upp bilder på så var det där ganska tydligt fantastiskt roligt att se att det blev positivt med det digitala också!

    Grattis och lycka till!

  • Dr to be
    MissJP skrev 2014-12-19 10:27:13 följande:

    Tack!

    Jag dör.. eller nej det gör jag inte. Men måste snabbt in och kolla så det inte är utomkvedshavandeskap. Har hög risk för det. Men nu är första steget klart iaf! :)


    Grattis. Ett utomkvedeshavandeskap kan man först upptäcka v.5+ - 6+. Men ring kvinnokliniken så fort du har möjlighet och boka ett vul.

    Stort lycka till
Svar på tråden Testlagret! Kolla mitt test snälla..