• Anonym (length)

    Kvinnor som spelar på sex

    Jag vet inte hur ofta jag läser om hur tjejer är trötta på att allt går ut på sex. Män har bara en sak i huvudet.
    Lika ofta ser jag annonser och artiklar om sexigt klädda kvinnor, sexiga parfymer, underkläder, sex, sex, SEX.
    Är det så enkelt att vissa tjejer gillar att vara sexiga, gillar sex och gillar att killar tänder på dom?
    Och att andra tjejer inte känner sig bekväma i rollen som förförerska, inte är så sexuella och tycker mest kåta killar är äckliga?

  • Svar på tråden Kvinnor som spelar på sex
  • Andrew

    Alla är trötta - om allt går ut på sex. Både killar och tjejer. Vi är individer. De flesta tycker om sex, och de flesta tycker om att bli uppskattad för sitt sätt, personlighet och utseende. Det finns män som skapar annonser med lättklädda tjejer för att de tror det säljer bättre. Och visst, sex säljer. Sen finns det betydligt fler som ser igenom annonserna och tycker det är skräp. Både killar och tjejer. 

    Tjejer tycker om sex - lika mycket som killar gör. Vi är, återigen, individer. Manligt och kvinnlig sexualitet styrs från den unika personen. Det finns killar som hatar att bli exponerade och det finns tjejer och killar som inte bryr sig om de kåta tjejerna eller de kåta killarna.

    Du får det låta som att du är förvånad över att tjejer kan tycka om sex. Det handlar om respekt för varandra och för den man är - och mindre objekt. 

Svar på tråden Kvinnor som spelar på sex