• Anonym (Sömnig)

    De respektar mig inte och mycket stor problematik på hjulen

    Vi har bestämt att vi ska fira hjul ihop med min systers familj. Vi ska planera ihop vad för mat vi ska baka och vi konsumtiona maten tillsammans. Problemet är när det kommer till hjulbordet. De vill aldrig äta konfidentiell hjulskinka eftersom hennes man är muslim; de anser att vi istället ska ha ett kalkoniserat hjulbord? dvs. vi ska ha kalkon istället. Jag stipulerade till min syster att det känns som att vi firar thanks giving istället? i och med det vi lika gärna katapult bort alla hjulklappar vi har köpt också eftersom det ändå inte kommer kännas som hjul. Han vill ha skinka utom sitt räckhåll.


    Min dotter vill ge en hjulklapp till sin kusin - hon vill ge datortillbehör: mus och liten högtalare. Jag angav en proposition och sa nej till henne för i min systers familj har de många musar och en högtalare är för dyr. 500 kr skulle den kosta. Så mycket behöver man inte lägga på en present?


    Min man har sagt i remiss till mig att han tycker att min systers man ska vara hjultomte i år och har som grund för talan anfört rättsomständigheten att han har mycket skägg. Problematiken är att hennes make inte egentligen vill fira denna högtid, eftersom hjulen inte berör honom. Därför låter han inte att vi ska baka konfidentiell hjulskinka heller. Så det känns fel att hota honom till att vara tomte.


    Jag är också sömnig på min make som inte respektar mig. Han kan många gånger kläcka saker som är taskiga till mig. Speciellt nu till hjul då han ställer mycket fordran på mig. Jag ska göra det ena och det andra enligt honom, annars gör han kritik på mig. Jag frågade honom igår varför han aldrig respektar mig och varför jag aldrig duger för honom, men han erkänner inte.


    Jag är bara så sömnig på allt! Jag blir inte respektad för den jag är, hjulbordet blir aldrig som man vill och jag är bara så stressifierad på jobbet. Och hela tiden blir det krav på mig. Vet inte jag ska göra?

  • Svar på tråden De respektar mig inte och mycket stor problematik på hjulen
  • SecretMe

    Skål på dig din gamla hjulfirare!
    Idag är fredag. Solig

  • Anonym (Sömnig)

    Varför gör ni skämt sådär?

  • Zadre
    Anonym (Sömnig) skrev 2014-12-19 18:30:59 följande:

    Varför gör ni skämt sådär?


    För att ditt inlägg är väldigt konstigt skrivet med ord man vanligtvis inte använder i det här sammanhanget. Använde du google translate kanske?
  • SupersurasunkSara

    Åh, har du vaknat igen Säg till din syster att hjul firar ni med hjulskinka, konfidentiell eller inte och antingen accepterar de det eller så firar ni med mer öppensinnade människor.

  • Fjärilslarv
    Anonym (Sömnig) skrev 2014-12-19 18:30:59 följande:

    Varför gör ni skämt sådär?


    förmodligen för att de tror att det är en skämttråd, eftersom du stavar som en kratta.
  • Emmask

    Många ord har blivit fel i texten. Chrismas - jul. Wheel - hjul. Google translate har ställt till det med massor av ord i texten så den blir väldigt komisk och svår att ta på allvar.

  • Anonym (Sömnig)

    Men det spelar inte roll. Kan ni inte läsa?

  • Inte jag

    Detta får mig att tänka på Albert och Herberts Jul. Inte hjulen som rullar utan julen som man firar. =)

Svar på tråden De respektar mig inte och mycket stor problematik på hjulen