• malinpersson

    Fillers eller pump?

    Hej Allihopa!

    Snart är det dags för julklappsöppning och ser fram emot det väldigt mycket! Jag har en fråga angående läppförstoring. Jag har alltid velat ha större läppar men vill inte ha kemikaliska ämnen i kroppen! ( är lite emot det) Men hur har fillers fungerar för er?

    Jag letade runt på internet och såg bara läppglans som gör så att de ser större ut men att dem inte blir det. Sedan hittade jag en slags läppump på www.lappump.se, är det någon som har testat det?

    Funderar på att köpa en sådan till mig själv i julklapp för jag vill inte betala så mycket för fillers i läpparna!

    Ha en fortsatt trevlig jul och nyår!

  • Svar på tråden Fillers eller pump?
  • enimini
    malinpersson skrev 2014-12-19 16:56:54 följande:

    Hej Allihopa!

    Snart är det dags för julklappsöppning och ser fram emot det väldigt mycket! Jag har en fråga angående läppförstoring. Jag har alltid velat ha större läppar men vill inte ha kemikaliska ämnen i kroppen! ( är lite emot det) Men hur har fillers fungerar för er?

    Jag letade runt på internet och såg bara läppglans som gör så att de ser större ut men att dem inte blir det. Sedan hittade jag en slags läppump på www.lappump.se, är det någon som har testat det?

    Funderar på att köpa en sådan till mig själv i julklapp för jag vill inte betala så mycket för fillers i läpparna!

    Ha en fortsatt trevlig jul och nyår!


    Det finns ju en tråd här redan om just läppump (reklam) och om du bara söker på det och "reviews" kommer det upp en massa åsikter som anser den vara helt värdelös efter att dom lurats att köpa den, så jag skulle inte rekommendera den. Tydligen blir det inget vakuum eftersom allt är gjort att billigt plast och funkar alltså inte så som den ska.

    Juvederm däremot ger ju garanterat resultat men det kostar ju så klart och gör ont.

    Fattar inte heller varför denna kassa läppump kostar nästan 700 spänn när jag hittade den på Amazon för mindre än 20 dollar. Tycker den i te ens verkar vara värt det när man läser hur värdelös den är.
  • monika79

    Hej

    Som sagt så skrivs de mycket på forum om att stora läppar är "ank-liknande" och fult, att allt naturligt är ALLTID är sexigare. Men håller inte med! Känner att hela jag behöver läggas in på verkstad pga av celluliter, ärr och små läppar. Och ja, Stora läppar är kvinnligt! Jag har testat allt ifrån kirurgiska ingrepp till läpp-pumpen, och jag föredrar läpp-pumpen.
    Min motivering är: om man ska på en arbetsintervju kanske att ha stora bimbo läppar inte är de bästa, men de är självklart givet att läpparna ska vara fylliga på fest och fina tillställningar, men pumpen är som sagt enkel att använda och man kan pumpa upp sina läppar när som. Jag rekommenderar de till de som tänker lite som mig, jag beställde min på www.lappump.se

  • dirty88

    Om du tänker förändra dina  läppar på något vis så kan du säga adjö till all manlig uppvaktning. Jag talar för planetens alla män när jag säger att det är otroligt fult, konstigt och förknippat med dålig personlighet.

    Men du gör det ju för din egen skull eller hur?

Svar på tråden Fillers eller pump?