• Anonym (Fy)

    Gravida fetton äcklar mig!

    Är det bara jag som äcklas av gravida med fetma? Inte nog med att de misshandlar sig själva med sina dåliga matvanor och dåliga livsstilar, nu har de dessutom den ofödda att tänka på. Jag känner mig så illa till mods när jag ser (eller ibland får man ju det bara berättat för sig att kvinnan är gravis, ty det syns ju inte p.g.a. allt fett) gravida kvinnor som sitter och vräker i sig skräp. TACK, det var bara det jag ville ha sagt!

  • Svar på tråden Gravida fetton äcklar mig!
  • Anonym (K)

    Det är inte bara du för det fanns en tråd om det igår. 

  • Anonym (Fy)

    Intressant - skulle du kunna länka?

  • Anonym (flubbert)
    Anonym (Fy) skrev 2014-12-19 16:58:55 följande:

    Är det bara jag som äcklas av gravida med fetma? Inte nog med att de misshandlar sig själva med sina dåliga matvanor och dåliga livsstilar, nu har de dessutom den ofödda att tänka på. Jag känner mig så illa till mods när jag ser (eller ibland får man ju det bara berättat för sig att kvinnan är gravis, ty det syns ju inte p.g.a. allt fett) gravida kvinnor som sitter och vräker i sig skräp. TACK, det var bara det jag ville ha sagt!


    Om du stör dig så mycket på andra och måste skriva om det...

    DÅ kanske du behöver lite hjälp. Det är inte sunt eller normalt..

    Ta kontakt med primärvården och skaffa remiss till en psykolog eller KBT terapeut

    DU har faktiskt rätt till att få må braFlört

    Lycka tillSolig
  • taquine
    Anonym (K) skrev 2014-12-19 17:00:17 följande:
    Det är inte bara du för det fanns en tråd om det igår. 
    Det är naturligtvis samma gärningshen fattar ni  väl..  tom på FL fylls väl kvoten med mindre tänkande , eller hur man uttrycker sig snällt
    Goodness me
  • Anonym (!!)

    Antagligen ser du ut som en påse ruttet skit själv!

  • Anonym (anonym)

    Det har ju faktiskt skrivits en hel del om detta den senaste tiden, svåra bristningar vid förlossning har tredubblats samtidigt som antalet överviktiga gravida ökar.

Svar på tråden Gravida fetton äcklar mig!