• Anonym (===D)
    Äldre 19 Dec 19:43
    974 visningar
    8 svar
    8
    974

    Omg jag tror det overkliga just hände

    Jag tror jag är gravid. Jag har varit ihop med min kille jättelänge och till en början körde vi med kondom. Nu har vi istället börjat köra oskyddat.

    Senaste månaden har jag känt hur min mage varit orolig. Jag har fått diarré flera gånger och okontrollerat antal gånger bajsat på mig när jag trott att jag ska fjärta.

    Jag spydde igår.

    Jag köpte graviditetssticka. På den stod det "du är bög". Jag tror tillverkaren driver med mig. Jag är givetvis kille och gay, men jag är inte bög för det!

    Nu undrar jag om jag är gravid?

  • Svar på tråden Omg jag tror det overkliga just hände
  • Äldre 19 Dec 19:45
    #1

    Ja, du är gravid. Gå till ungdomsmottagningen for vidare konsultation.

  • Anonym (===D) Trådstartaren
    Äldre 19 Dec 19:46
    #2
    Tow2Mater skrev 2014-12-19 19:45:20 följande:

    Ja, du är gravid. Gå till ungdomsmottagningen for vidare konsultation.


    Är det där man konsulterar?
  • eslah
    Äldre 19 Dec 19:49
    #3

    Hahahahaha, är övertrött idag märker jag men det där var väldigt kul!

  • Äldre 19 Dec 19:57
    #4

    Och jag vill spy på såna här intelligensbefriade inlägg. KräksKräks  Du är ett hån mot oss som faktiskt inte kan få barn!!

  • Äldre 19 Dec 20:01
    #5
    Anonym (===D) skrev 2014-12-19 19:46:01 följande:
    Är det där man konsulterar?
    Ja det är det. De konsulterar dig genom hela graviditeten tills det är dags att föda ut barnet. Det kommer att bli lite speciellt eftersom du måste föda ut barnet genom anus.
    Hur du ska göra med korrenspondenterna kan de dock inte rådgiva dig om så du får kontakta en pr fackman eller liknande för den biten .

    Tänk på att upprätta en ordentlig pakt (tex som octomom gjorde) så du får ordentlig sold för dina frågesamtal.
  • Äldre 19 Dec 20:01
    #6
    Jag är bara jag skrev 2014-12-19 19:57:59 följande:
    Och jag vill spy på såna här intelligensbefriade inlägg. KräksKräks  Du är ett hån mot oss som faktiskt inte kan få barn!!
    Ja visst är det tramsigt , men sånt man får ta med en stor näve salt när man är på ett forum, tror inte det är illa menat..
    Någon som leker lite fredagslustig ;)
    Goodness me
  • eslah
    Äldre 19 Dec 20:08
    #7
    Jag är bara jag skrev 2014-12-19 19:57:59 följande:

    Och jag vill spy på såna här intelligensbefriade inlägg.   Du är ett hån mot oss som faktiskt inte kan få barn!!


    Strunta i det där, pubertala skämt kommer man inte ifrån på forum tyvärr.
  • Anonym (-)
    Äldre 19 Dec 21:04
    #8

    Om spyorna innehöll matrester och bajset var brunt, så har du fått missfall.

    Vad du kan göra nu är att, om du har sparat spyorna och bajset, är att äta upp det och hoppas på att fostret fäster igen.

    Det KAN funka. Det funkade för min kompis brorsas mans älskarinnas morbrors dotters pojkväns kusin. Eller var det kusinens hamster? Aja, hursomhelst så är det ju alltid värt att testa.

Svar på tråden Omg jag tror det overkliga just hände