• born87

    uppbrutna digitaltest.

    Läste lite på fl och blev förvånad över att många bröt upp sina cb-test med veckoindikator. Jag testade idag, på eftermiddagen, 2 dagar innan BIM och det stod negativt. Läste sedan att testar en före så ska det göras på morgonurin. Well, jag bröt upp för att sortera iväg batteriet från brännbart och ser detta.

    Är det alltid 3 streck på dessa test? Eller kan de vara så att jag är gravid men att hcgn är för låg för att det inte var morgonurin?

  • Svar på tråden uppbrutna digitaltest.
  • SecretlyMe

    Ja, de har alltid tre streck. Den som bara har 1 streck är mycket starkare om det är en graviditet.

  • Mamma till 5 underbara barn

    Vänster gav inte gravid , höger gav gravid ( 2 dagar senare )

  • lokaaa

    Fler som har fått tre streck och varit gravida/ inte gravida?? Fick inte gravid på denna BIM -3 denna vecka får jag väl ja is i magen o se om meneden kommer eller göra ett till test om någon vecka.

  • born87
    lokaaa skrev 2015-01-12 10:21:13 följande:

    Fler som har fått tre streck och varit gravida/ inte gravida?? Fick inte gravid på denna BIM -3 denna vecka får jag väl ja is i magen o se om meneden kommer eller göra ett till test om någon vecka. phpGGkgNT07829.jpg


    Precis så såg mitt ut ju! Var inte gravid!
  • lokaaa

    Tack för svart! Är väl bara lite konstig denna månad meneden kanske kommer imorgon.

  • Charlie40

    Vad tror ni då om dessa. Det är två dagar mellan dem å båda sa inte gravid. Jag inte fått mens än kan hcg bara varit för låg för 1-2 ? Annars blir det väl inte starkare va?

  • Charlie40
    Charlie40 skrev 2015-01-12 12:31:33 följande:

    Vad tror ni då om dessa. Det är två dagar mellan dem å båda sa inte gravid. Jag inte fått mens än kan hcg bara varit för låg för 1-2 ? Annars blir det väl inte starkare va? phpY68tII09110.jpg


    Bild 2
  • lokaaa
    Charlie40 skrev 2015-01-12 12:32:59 följande:
    Bild 2 phplLET3E84728.jpg
    Det har ju helt klart blivit starkare! Har du testar med vanlig? Vilken BIM är du på? Håller tummarna att du får ett positivt resultat snart! Berätta gärna hur det går!
  • Charlie40
    lokaaa skrev 2015-01-12 12:58:42 följande:
    Det har ju helt klart blivit starkare! Har du testar med vanlig? Vilken BIM är du på? Håller tummarna att du får ett positivt resultat snart! Berätta gärna hur det går!
    16 dagar sedan pos äl test. Fick tidigt missfall förra mån å började blöda dag 25 fast mensen skulle kommit dag 28. Men räknar jag dag 25 som första mensdag så är jag på bim+2 och annars bim-2. Men brukar ha 14-15 dagar mellan äl och mens.
  • lokaaa
    Charlie40 skrev 2015-01-12 13:39:22 följande:
    16 dagar sedan pos äl test. Fick tidigt missfall förra mån å började blöda dag 25 fast mensen skulle kommit dag 28. Men räknar jag dag 25 som första mensdag så är jag på bim+2 och annars bim-2. Men brukar ha 14-15 dagar mellan äl och mens.
    Okej vi går hålla tummarna att det går vägen!
  • Charlie40
    lokaaa skrev 2015-01-12 18:00:18 följande:
    Okej vi går hålla tummarna att det går vägen!
    Detsamma har du några känningar?
  • lokaaa

    Mensvärk sedan nyår tror den kommer när som, min kille har sagt flera gånger att jag är varm, är törstig sugen på att bada och duscha hela tiden och ont i brösten o överkänslig o stör mig på alla. Äter allt sött o salt jag kan komma över, besatt av mackor med smält ost. Ja det är vad som är ovanligt med mig, men kan ju vara något annat. Planerar inget, det får bli som det blir, en liten är mer än välkommen!

Svar på tråden uppbrutna digitaltest.