• Toffy

    Är jag gravid?



    Jag kan verkligen inte avgöra.
    Stickan säger ju gravid men är det giltigt? 
  • Svar på tråden Är jag gravid?
  • sofiaC

    Men snälla människor sluta plocka isär era gravtest! Det ska synas TVÅ streck i kontrollRUTAN om du är gravid.. Du ska INTE ta isär ett test för att se nåt! Nej det är negativt!

  • LillaJag06

    Om det Skavsta ETT streck för gravid så är du det.

    Men kom igen nu. Testet är negativt! Vart ser du att det är positivt?

  • LillaJag06
    LillaJag06 skrev 2014-12-20 11:04:13 följande:

    Om det Skavsta ETT streck för gravid så är du det.

    Men kom igen nu. Testet är negativt! Vart ser du att det är positivt?


    * ska vara
  • mikipiki

    Jag ser tyvärr inget. Däremot blir jag ledsen av såna här trådar. Jag förstår att man kan längta efter ett plus, men att plocka i sönder test och lägga upp en bild på ett test som är uppenbart negativt bara för att få höra det 10 gånger om kan väl inte göra något bättre? Det svider ju bara mer..

  • Toffy


    Insåg nu att det var heeelt fel bild jag lagt upp. Så tokigt det kan bli. 

    Det är detta testet jag menade så klart, det är helt klart 2 linjer men finns det någon gräns för hur ljusa dem får vara? 
  • Apriltös
    Toffy skrev 2014-12-22 13:01:44 följande:

    Insåg nu att det var heeelt fel bild jag lagt upp. Så tokigt det kan bli. 

    Det är detta testet jag menade så klart, det är helt klart 2 linjer men finns det någon gräns för hur ljusa dem får vara? 


    Jag är inte helt säker på om jag ser de andra strecket eller inte, men skymtar det. Hade väntat några dagar och testat igen, är du gravid syns det tydligare o tydligare :)
  • Toffy
    Apriltös skrev 2014-12-22 14:36:13 följande:
    Jag är inte helt säker på om jag ser de andra strecket eller inte, men skymtar det. Hade väntat några dagar och testat igen, är du gravid syns det tydligare o tydligare :)
    Kommer testa i morgon igen, åker bort till storsläkten sen på kvällen och vill inte direkt göra graviditetstester bland föräldrar och syskon. Men tur att det är någon mer som skymtar streck så jag inte blev helt koko. 
  • Apriltös
    Toffy skrev 2014-12-22 14:52:56 följande:

    Kommer testa i morgon igen, åker bort till storsläkten sen på kvällen och vill inte direkt göra graviditetstester bland föräldrar och syskon. Men tur att det är någon mer som skymtar streck så jag inte blev helt koko. 


    Håller tummarna för dig . Syns de inte tydligare nu testa efter jul för är det där så är de tydligare då iaf :)
Svar på tråden Är jag gravid?