• Anonym (Fanny)

    Gillar bara äldre män - hjälp?

    Jag hoppas att ni ska ta det här på allvar och kanske ge mig någon hjälp. Jag har aldrig pratat öppet om detta med någon...

    Jag är en vanlig tjej på 17 år. Mitt problem är att jag bara faller för äldre män... och då menar jag mycket äldre, främst över 40 år. Så här har det varit sen jag först började intressera mig för motsatta könet. Pojkar i min egen ålder har aldrig intresserat mig, även om jag har försökt. Varken för kärlek eller sexuellt intresserar mig pojkar i min ålder.

    Är jag den enda som känner så här? Tycker ni att jag är knäpp? Finns det tips på hur jag kan göra för att sluta vara såhär? Jag vill vara normal och ha en kille i min egen ålder...

  • Svar på tråden Gillar bara äldre män - hjälp?
  • Anonym (Anonym)

    Sök hjälp för att komma till botten med det om du inte vill ha det så. Kanske är lite daddy issues i som spökar.

  • Kereza

    Du KAN ju ha issues av något slag - men det måste inte vara så, heller.

    Jag har alltid varit lika, fram tills jag var drygt 25, då började ålders-skillnaderna minska, för jag höjde inte min gräns för vad jag var intresserad av, och min sambo idag är 38 (vilket jag ansåg vara en perfekt ålder även vid 17) medan jag är 32.

    Så det KAN vara så att du helt enkelt bara föredrar den åldersgruppen också.

    Jag kan ju inte svara för dig, men så länge du inte beter dig destruktivt för andra eller digsjälv med dina förhållanden ser jag ingen fara faktiskt.

    Dessutom ÄR äldre män oftast mer intressanta - och mycket sexigare - än de runt 20 som mest (ja, det här är en GROV generalisering) framstår som skrävliga småungar som inte vet något alls om någonting.

    ...eller, ja "äldre män" - när jag var 17 var de ju det - nu tycker jag fortfarande att de är perfekta runt 35-45 vilket är ganska jämnårigt med migsjälv :)

    Men, grejen är alltid att om något stör DIG så är det inte bra, och då bör du gå och prata med något proffs som kan hjälpa dig reda ut saken - varesig det leder till att du sänker din intresse-ålder, eller mår ra som det är - lycka till!

Svar på tråden Gillar bara äldre män - hjälp?