• Svar på tråden BF september 2014!
  • lördagsgodis

    Kul! Jag la in graviditeten i en annan app och fick BF 2 sep. Tiden får utge fakta. Har två barn sen tidigare som första stannat kvar 8 dagar extra och andra kom 2 veckor tidigt.

  • rosali84
    lördagsgodis skrev 2014-12-20 20:18:28 följande:

    Kul! Jag la in graviditeten i en annan app och fick BF 2 sep. Tiden får utge fakta. Har två barn sen tidigare som första stannat kvar 8 dagar extra och andra kom 2 veckor tidigt.


    Bara kollat i en app och får då BF 31/8. Första kom BF +1
  • rosali84
    lördagsgodis skrev 2014-12-21 10:08:19 följande:

    Man blir ju nipprig nu men visst är detta starkare än det igår?!? phpW8l25t46001.jpg


    Ja, det skulle jag nog säga att det är.

    Tycker däremot inte att jag ser nån stegring på mina egna :(
  • rosali84

    Kollade i en annan app nu och fick då BF 1/9. Hoppas bara att detta är på riktigt nu och att det får gå hela vägen till aug/sept!!!

  • rosali84
    lördagsgodis skrev 2014-12-21 14:36:44 följande:

    Tycker det sista ser starkast ut trots att det första är rosa lite överallt:)


    Tycker du? Ja, kanske. Blir ett digitalt imorgon iaf, så får se vad det säger. Räknar ner timmarna till dess redan nu ;)
  • lördagsgodis
    rosali84 skrev 2014-12-21 15:34:08 följande:
    Tycker du? Ja, kanske. Blir ett digitalt imorgon iaf, så får se vad det säger. Räknar ner timmarna till dess redan nu ;)
    Tänker oxå köpa ett digitalt imorgon, hade tänkt att göra det i förrgår men de var slut! Ska åka till ett annat apotek och kolla. Får ta och hålla mig så man kan använda morgon urin.
Svar på tråden BF september 2014!