• Anonym (Less)

    Varför tappar ni intresset för oss killar efter ett tag?

    Hur beter ni er när ni gör det?

  • Svar på tråden Varför tappar ni intresset för oss killar efter ett tag?
  • Anonym (A)

    Det är som att fråga varför man ibland blir sugen på te istället för kaffe. Vad är det du är ute efter? Kan du formulera frågan mer specifikt utifrån ditt fall? Varför nån tappar intresset är ju helt ofantligt individuellt.

  • Anonym (väntan)

    Jadu, i mitt fall just nu har jag varit sjukt intresseradoch kåt på en kille i måååånga månader,och vi har pratat mycket sex,men eftersom han aldrig kom hit och visade att han talade sanning,så känner jag mig nu tvungen att släppa han och se om han tar kontakt.jag orkar helt enkelt inte vänta mer,jag har varit kåt som fan på han,men när inget händer så tappar man intresset helt enkelt.

  • Anonym (skärpning)

    kanske för att en del killar själva beter sig som arslen så att intresset tappas just därför och vi orkar helt enkelt inte längre engagera oss... 

  • Anonym (Less)
    Anonym (skärpning) skrev 2014-12-20 18:42:19 följande:

    kanske för att en del killar själva beter sig som arslen så att intresset tappas just därför och vi orkar helt enkelt inte längre engagera oss... 


    Ni som får acceptera att vi tycker att andra tjejer är snygga också o ligger i vår natur. Ni överreagerar alltid :-/
  • Anonym (skärpning)
    Anonym (Less) skrev 2014-12-20 18:51:28 följande:
    Ni som får acceptera att vi tycker att andra tjejer är snygga också o ligger i vår natur. Ni överreagerar alltid :-/
    Vi?  Vem överreagerar nu tror du`?
  • Anonym (Less)
    Anonym (skärpning) skrev 2014-12-20 19:16:43 följande:

    Vi?  Vem överreagerar nu tror du`?


    Hon sa jag va jobbig som kolla in andra brudar men det gör alla. Henne jag ville ha. Överreagerar väl inte då
  • Anonym (Inte rätt än..)

    Jag har varit intresserad av min man i 13 år nu.

  • sextiotalist

    Det finns några saker som är viktigt för mig

    Jag ska känna mig älskad

    Jag ska få energi när jag träffar mannen.

    I början av ett förhållande så ska det inte vara en tvekan om att man är kvinnan i hans liv.

    Både jag och sambon kan titta på andra, men inget vi gjorde den första tiden.

    Och självklart, han ska få mitt hjärta att bulta.

    Stämmer inte detta i börja så får det vara.

  • Anonym (25)

    Kanske för att vi fortfarande har en normalt som säger att det är fult när kvinnor tar initiativ. När män istället inte tar initiativ tappar kvinnor intresset.

  • Anonym (25)
    Anonym (25) skrev 2014-12-20 19:38:22 följande:

    Kanske för att vi fortfarande har en normalt som säger att det är fult när kvinnor tar initiativ. När män istället inte tar initiativ tappar kvinnor intresset.


    Vi har en norm *
  • Anonym (väntan)

    fast man måste väl kunna lita på det killen säger eller?
    säger att han vill ses och att han vill knulla,men sen händer inget ...hur hade du som kille reagerat om en tjej gjorde likadant?
    jag som är en ärlig människa blir både arg och ledsen utav sådant..och fattar inte hur man är funtad...

  • Anonym (skärpning)
    Anonym (Less) skrev 2014-12-20 19:22:58 följande:
    Hon sa jag va jobbig som kolla in andra brudar men det gör alla. Henne jag ville ha. Överreagerar väl inte då
    nej alla tittar inte på andra.  Faktiskt. 

    Varför ska man göra det om man har den partnern man vill ha?  Såklart att man kan finna andra fina, snygga och attraktiva. Men att spana IN dom är något man bara inte gör. Nånsin. Never.  

    Har du ett behov av att kolla in andra tjejer ska du kanske inte vara ihop med någon eller helt enkelt lära dig vad man gör och inte gör i ett förhållande. 

    Får din tjej spana in andra killar? 
  • Anonym (Tråkig)

    i början är alla nervösa och osäkra och inte riktigt sig själva, men har jag dejtat en kille ett tag och han inte lättar upp så tappar jag intresset.

    är han egocentrerad tappar jag väldigt snabbt intresset.

    Om han inte har humor eller om han är pryd tappar jag intresset.

    Om han inte utmanar mig på daglig basis blir jag uttråkad.

    min systers man tex är skitsnygg, superbra pappa och vän, så fin och lojal mot min syster och de har det underbart men jag skulle dö av tristess med honom.

    Min man däremot är också allt det där men mycket mer självsäker, är inte rädd för att säga vad han tycker och ifrågasätta mina åsikter. Han har självdistans och humor, han kollar in tjejer till höger och vänster även när jag är med och skojar med mig om det men får mig alltid att känna att jag är finare och bättre än alla andra.

    Tråkiga, svartsjuka, grabbiga, lata killar gick alltid bort för mig.

    Men jag har även gått bort för flera killar så ja, ibland blir man rolig och säker i roligt sällskap, det beror så mkt på vilken personkemi man har ju!

    De killar jag ratat kanske var ego för att jag var så trist? :)

  • Anonym (Tråkig)
    Anonym (skärpning) skrev 2014-12-20 20:34:08 följande:

    nej alla tittar inte på andra.  Faktiskt. 

    Varför ska man göra det om man har den partnern man vill ha?  Såklart att man kan finna andra fina, snygga och attraktiva. Men att spana IN dom är något man bara inte gör. Nånsin. Never.  

    Har du ett behov av att kolla in andra tjejer ska du kanske inte vara ihop med någon eller helt enkelt lära dig vad man gör och inte gör i ett förhållande. 

    Får din tjej spana in andra killar? 


    Håller inte alls med, jag och min man älskar varandra lver allt annat men spanar in andra ändå. Bara för att man valt varandra slutar inte jorden att snurra och alla andra blir plötsligt asexuella oattraktiva varelser. Hela livet kommer både han och jag träffa på spännande snygga attraktiva människor. Det är befängt och framförallt orealistiskt att kräva av någon det du skriver tycker jag.

    Om förhållandet kräver sådana begränsningar och regler är det kanske inte så starkt?

    För mig spelar det ingen roll att min man kollar in andra, så länge han inte är otrogen eller låter henne tro att han är intresserad på allvar. Skulle min man kräva av mig att jag inte kollade på andra skulle jag tycka han var galen.
Svar på tråden Varför tappar ni intresset för oss killar efter ett tag?