• Anonym (M)

    Min tjej vill bli dominerad. Vill inte.

    Det är så absurt att smiska/dominera sin tjej. Hon vill inte det egentligen/ i vanliga livet. Jag slår inte kvinnor. Fucked up sak att göra.

  • Svar på tråden Min tjej vill bli dominerad. Vill inte.
  • Anonym (Mötas halvvägs)

    Är du inte bekväm med det ska du absolut inte göra det heller, dina känslor är precis lika viktiga som hennes. Kanske kan ni mötas halvvägs på något vis? Dominera utan att smiska/vara våldsam tex?

  • Anonym (N)

    Antar att hon vill att du ska höra det i sexuella sammanhang. Hitta en lösning som passar båda.. Och jag som tjej kan se det som att ert vanliga sex liv inte passar henne hon vill ha ut mer av det .. Försök för hennes skull det handlar inte om att slå sin tjej smiska henne lätt på rumpan greppa den lite hårdare dra lite lät o håret små saker kan göra mycket

  • Friskare

    Ja, det där är ett problem för oss män som inte kan med att dominera kvinnor. Jag skulle inte kunna göra nåt i den riktningen. Jag blir själv helt avtänd av blotta tanken på dominans eller "hårda tag".

  • Anonym (40 och man)

    Kan du tänka dig låta någon annan göra det på henne? Kan hon tänka sig att bli "piskad" av någon annan?

    Bara som ett alternativ!

  • bjorn522

    Ofta kan det vara en stark längtan, det där att få smisk och bli dominerad.
    Och om du inte kan eller vill tillfredställa det så är det nog risk att hon söker det på annat håll.

  • Anonym (xXx)
    bjorn522 skrev 2014-12-21 09:11:57 följande:

    Ofta kan det vara en stark längtan, det där att få smisk och bli dominerad.

    Och om du inte kan eller vill tillfredställa det så är det nog risk att hon söker det på annat håll.


    Ja, detta är väldigt sant. Jag har haft kontakt med ett flertal frustrerade kvinnor som knappt står ut med sitt enbart-vanilj-sexliv längre. Jag har haft sex med några av dem och gett dem det smisk och den psykiska dominans de behöver.

    TS, risken finns att din kvinna söker det hon längtar efter på annat håll. Försök att förstå att det inte handlar om att slå (för att skada) utan om en attityd som manifesterar sig fysiskt och framför allt psykiskt, att hon behöver detta för att kunna njuta fullt ut.

    Som någon skrev, det finns massor inom bdsm som handlar om dominans och förnedring som inte rör smisk. Men smisk är väldigt förlösande samtidigt så varför inte försöka? Binda henne och sen slicka henne men inte låta henne komma för att hon varit olydig (men sen kanske låta henne komma efter lite straff-smisk) kan vara ett sätt.

    Möjlig utveckling: Tänk ut straff och belöningar och ge henne förnedrande uppdrag. "Tvinga" henne att gå utan trosor (via sms), beordra henne att suga av dig, behandla henne som din sexleksak, förnedra henne verbalt. Men hon kanske inte tänder på allt detta - bdsm innehåller så mycket.

    Läs på, det finns massor på nätet, även bra tips hör på FL. Besök Darkside (bdsm-community). Sen får du börja testa; det viktigaste är att du är (eller spelar) självsäker.

    Detta kan vara ett härligt rollspel för er båda. Du får låtsas att du är killen i Fifty shades of grey-filmen helt enkelt. Gå och titta på den förresten, utan att hon vet det och sätt sedan i gång... ;)
  • Friskare
    Anonym (xXx) skrev 2014-12-21 11:05:47 följande:
    Ja, detta är väldigt sant. Jag har haft kontakt med ett flertal frustrerade kvinnor som knappt står ut med sitt enbart-vanilj-sexliv längre. Jag har haft sex med några av dem och gett dem det smisk och den psykiska dominans de behöver.

    TS, risken finns att din kvinna söker det hon längtar efter på annat håll. Försök att förstå att det inte handlar om att slå (för att skada) utan om en attityd som manifesterar sig fysiskt och framför allt psykiskt, att hon behöver detta för att kunna njuta fullt ut.

    Som någon skrev, det finns massor inom bdsm som handlar om dominans och förnedring som inte rör smisk. Men smisk är väldigt förlösande samtidigt så varför inte försöka? Binda henne och sen slicka henne men inte låta henne komma för att hon varit olydig (men sen kanske låta henne komma efter lite straff-smisk) kan vara ett sätt.

    Möjlig utveckling: Tänk ut straff och belöningar och ge henne förnedrande uppdrag. "Tvinga" henne att gå utan trosor (via sms), beordra henne att suga av dig, behandla henne som din sexleksak, förnedra henne verbalt. Men hon kanske inte tänder på allt detta - bdsm innehåller så mycket.

    Läs på, det finns massor på nätet, även bra tips hör på FL. Besök Darkside (bdsm-community). Sen får du börja testa; det viktigaste är att du är (eller spelar) självsäker.

    Detta kan vara ett härligt rollspel för er båda. Du får låtsas att du är killen i Fifty shades of grey-filmen helt enkelt. Gå och titta på den förresten, utan att hon vet det och sätt sedan i gång... ;)
    Ett bra svar, samtidigt som jag måste poängtera att det inte funkar med att "låtsas" vara dominant i en relation. Den som vill ha en dominant partner genomskådar snabbt nån som inte är det men försöker. Då uteblir effekten.

    En bekant till till mig, en kvinna som är UG, har förklarat för mig att hon kan se direkt på en man som kliver in i ett rum om han har "det" som skulle passas henne. En naturligt dominant person utstrålar hela tiden något som en UG-personlighet söker.

    Jag har lärt mig om mig själv att jag definitivt inte är dominant och skulle vara väldigt tydlig med det om jag kom ut på "öppna marknaden" igen. Jag måste ha en kvinna som liksom jag inte alls tänder på dom/ug-grejer. Nåt annat skulle inte funka.
  • Anonym (M)

    Det är så jäkla absurt för att jag från det jag var barn har lärt mig att respektera kvinnor. 

  • HasseA
    Anonym (M) skrev 2014-12-21 16:17:39 följande:

    Det är så jäkla absurt för att jag från det jag var barn har lärt mig att respektera kvinnor. 


    Om det är så att du överhuvudtaget har något intresse av att inse att smisk inte alls handlar om avsaknad av respekt för kvinnor, så rekommenderar jag dig att läsa om 
    Domination for Nice Guys
    här: www.xeromag.com/fvbdniceguy.html
  • Robert 832
    Anonym (M) skrev 2014-12-21 16:17:39 följande:

    Det är så jäkla absurt för att jag från det jag var barn har lärt mig att respektera kvinnor. 


    Hon vill ju det, är det inte respekt att gå en annans vilja till mötes? Klart, om det tar dig väldigt mycket emot å andra sidan måste hon ju respektera att du inte vill.
    Att smiska nån som vill bli smiskad är inte respektlöst. Däremot att anta att bara för att man får göra det vid tillfällen när lusten faller på att man då också kan göra det lite närsomhelst... det är respektlöst.

Svar på tråden Min tjej vill bli dominerad. Vill inte.