• Kakan1987

    Bisolvon, Apiforce, Rosenrot??

    Hej!

    Jag och min man håller på att försöka bli gravida med andra barnet. Jag är 27 och han 35. Jag slutade med trionetta28 i juni. Nu har vi gjort tre "aktiva" försök (haft sex varje/varannan dag under äl) utan resultat. Jag vet att det inte är speciellt länge jämfört med hur länge många andra par försöker, men jag vill så gärna ha det där plusset.

    Jag läser mycket om bisolvon, apiforce och rosenrot och att det hjälpt många att få +. Men jag är samtidigt orolig för att jag läser att många som använt apiforce och rosenrot fått MF. Vad tror ni? Ni som testat? Bisolvon, kan det också öka risken för MS?


    Har ni ätit alla dessa tre samtidigt? Vi har sedan tidigare en dotter tillsammans (4,5 år idag) och min man har även två äldre barn. Vi har sex varje/varannan dag under ÄL. Är det ens någon idé för oss att prova något av dessa läkemedlen?

  • Svar på tråden Bisolvon, Apiforce, Rosenrot??
  • Decibel84

    Alltså..
    Man ska inte ta flera preparat samtidigt.
    Sen har jag själv provat flera av dessa, vad gör man inte för att försöka ännu mer?

    MEN sen har jag läst att detta preparat ofta förändrar slemmet, så att spermierna lättare ska "komma fram, fastna" och tydligen så är just den anledningen, att man har "fel på slemmet" jätte ovanligt, så många menar att just detta preparat är bortkastade pengar.

  • Jag är bara jag

    Bisolvon är en myt och att laborera med de andra när ni endast försökt 3 ggr är ju vansinne. Vid mycket oregelbunden mens eller några års försök kan man testa det mesta,men inga av dem är nån mirakelkur. Du är fertil och kommer säkert bli gravid.

Svar på tråden Bisolvon, Apiforce, Rosenrot??