• malintherese01

    Någon som vet hur stort pyret ska vara i vecka 7?

    Var på tidigt VUL härom dagen, då var jag i vecka 7 (6+5) och då mätte hon till 
    5,7 mm... 

    Dock sa hon "men jag tror inte du är riktigt så långt som i vecka 7"  men jag fick inte nåt svar på hur långt gången hon trodde jag var. 

    Men jag läser att detta mått är normalt för vecka 7... 

    Någon som vet??  :) 

  • Svar på tråden Någon som vet hur stort pyret ska vara i vecka 7?
  • mcarlberg

    Jag blev bakflyttad till vecka 7, när lillärtan mätte 11 mm. Då trodde jag att jag var i vecka 9, men icke! Den var ungefär 5 mm när jag var i vecka fem, på mitt första VUL. Så du kanske är runt 5-6v?

  • malintherese01
    Liten till skrev 2014-12-20 21:01:17 följande:

    Kolla här. Den är bra att gå efter www.familjeliv.se/forum/thread/64645968-har-har-ni-alla-oroliga-storlek-pa-foster-hinnsack


    Ja går jag efter den så står det ju att på 6+5 ska de vara ca 6 mm... de är ju väldigt nära 5,7  :P 

    Svårt att veta antar jag, men lite tråkigt att man inte vet exakt :P 
    Tack för alla era svar! 

    Mcarlberg :  fast de kändes ju konstigt då att du blev tillbakaflyttad så pass om det mätte 11mm... :/
  • Tigmatropos

    när min mätte 7mm daterades jag till 6+2. Det var -8 dagar. Blev genast framflyttad alla dagar på KUB, med orden att dom är helt hopplösa att mäta så tidigt. Min lilleplutt älskar att röra sig och ligga galet, så han rörde sig säkert i den mån det gick och drog ihop sig redan då. Upp till 10 dagar kan de bomma i tidiga veckor.

  • mcarlberg
    malintherese01 skrev 2014-12-20 21:09:34 följande:
    Ja går jag efter den så står det ju att på 6+5 ska de vara ca 6 mm... de är ju väldigt nära 5,7  :P 

    Svårt att veta antar jag, men lite tråkigt att man inte vet exakt :P 
    Tack för alla era svar! 

    Mcarlberg :  fast de kändes ju konstigt då att du blev tillbakaflyttad så pass om det mätte 11mm... :/
    Nä fast det stämmer väl rätt ganska jättebra att bli bakflyttad till 7+3 på 11 mm om början av 7 veckor var 10 mm enligt den tabellen? :)
Svar på tråden Någon som vet hur stort pyret ska vara i vecka 7?