• Melina Johnsson

    25 år äldre man

    Hej på er! 
    Jag är en tjej på 18 år som nyligen har avslutat min praktikperiod på ett hotell. Där träffade jag en gäst som kan vara en av de trevligaste människorna jag någonsin mött. 
    En av kväll när jag jobbade så var han där ensam. Det resulterade i att han började prata med mig och fråga en massa frågor om mig. Trevligt var det så jag fastnade där. Jag stod alltså och pratade med honom i en och en halv timme. (Det var ok eftersom vi var tre som jobbade och det var i princip inga gäster). 

    Kruxet är nu bara att från det att jag åkte hem dem kvällen (vilket är en vecka sen nu) så har jag inte kunnat sluta tänka på honom. Eller i och för sig, medan jag stod där och pratade med honom så kände jag ett begär av att slänga mig över honom och hångla upp honom. (NI MÅSTE FÖRSTÅ ATT JAG ALDRIG SKULLE GÖRA NÅGOT MED HONOM SÅLÄNGE HAN ÄR GIFT!)

    Mitt problem är att jag inte får ut honom ur mitt huvud. Liksom, om han vore singel skulle jag lätt kunna ligga med honom. 
    Men nej, jag ska absolut inte ens försöka. Vill bara veta vad ni tänker om denna situation. 

  • Svar på tråden 25 år äldre man
  • Jonte71

    Jag gissar att han gillade dig med, men för att vara ärlig tror jag inte han är kär.

    Jag bor själv en del på hotell och det har hänt mer än en gång at man har träffat på någon i personalen som man gärna tagit med till rummet, har ock inte hänt någon gång. Jag tror därför att du gillade honom och det var besvarat men vill du ha något seriöst så ska du gå vidare.

    Fick du hans telefonnummer?

  • taquine

    Ett begär att slänga dig över honom? Lite för många mitt livs novell kanske..
    Glöm gubben och gå vidare , herregud hela världen är full av fina pojkar i din egen ålder , daddykomplex  är något att komma över , lycka till 


    Goodness me
Svar på tråden 25 år äldre man