• Pommac1

    Småblödningar efter misslyckat ivf.

    Hej! Jag gjorde äggplock 19 nov. Fick mens 4 dec och den höll i sig fram till 9 dec. Kortare än vanligt men mycket kraftig. Efter detta gick det några dagar och den 12 dec började jag småblöda lite och detta höll i sig fram till tisdag 16 dec. (Jag var in på gyn i måndags 15 dec och inget onormalt hittades dvs allt såg bra ut) jag kände sedan att ägglossningen var på G och jag testade i några dagar. Igår kväll fick jag glad gubbe och jag har troligen ägglossning i detta nu) den har dock gjort mer ont än vanligt. Men nu till problemet! Jag blöder igen! Inte mycket men det kommer små strimlor. Är det vanligt att det är så här? Jag vet att jag kan blöda vid ägglossning ibland men det brukar bara märkas efter sex. Hur har ni haft det?

  • Svar på tråden Småblödningar efter misslyckat ivf.
  • Jag är bara jag

    6 ET/FET och aldrig småblödningar. Däremot blödde jag 2 veckor i streck i somras,men det var nog mer att jag gått så långt innan- vad som motsvarar v.6+1 innan mensen kom. Att blöda och ha äl är ingen bra kombo för slemhinnan är ju inte bra då. Slutar det inte så sök hjälp igen.

  • Pommac1

    Jag ringde idag igen och var där men de hittade inget fel på mig. Jag tokblöder ju inte. Brukar få en lite blodig flytning vid ägglosdning. Kanske är så att det blev värre nu efter ivf. Får avvakta och se. Tack för ditt svar! :)

  • Pommac1

    Grymt ömma bröst hela kvällen. Ska det vara så här ända fram till mensen nu? Blödningen verkar klinga av nu som tur är.

Svar på tråden Småblödningar efter misslyckat ivf.