• Anonym (oh no)
    Äldre 20 Dec 21:40
    1230 visningar
    10 svar
    10
    1230

    Han har familj -är förälskad i två - jag är den andra

    Han är en fin familj, fru och flera barn. Deras förhållande är jättebra, de spenderar mycket tid tillsammans, har bra sex.. han kan inte komma något som är fel.

    Jag träffar en kille som jag kommer att göra slut med, det fungerar helt enkelt inte. Vi klickar inte - jag ser ingen framtid. Jag har själv ett barn.

    Vi har en kärlek till varandra, en enorm åtrå... vi tar på varandra, kysser, hånglar.. utmanar varandra med känslor... berättar saker som vi inte berättat för någon annan, vi har en väldigt djup relation och har ett behov, av varandra. Det viktigaste är att vi INTE har sex. För att vi vill inte förstöra någonting. Inte förstöra hans familj, inte förstöra vår relation. Vi vill nu utveckla relationen till att enbart bli en kompisrelation.. vi kommer nog att utforska varandra lite till men förstår att det aldrig kommer att bli vi. Jag förstår det i alla fall, jag vill inte vara den andra kvinnan som förstör en fin familj.

    Hur omvandlar man en sån relation till en fin kompisrelation? Jag har tänkt att jag ska hälsa på hans familj, men kan inte åka dit utan att känna mig... ensam. Relationen till honom är fortfarande för intim. Hjääääälp......

  • Svar på tråden Han har familj -är förälskad i två - jag är den andra
  • eslah
    Äldre 20 Dec 21:48
    #1

    Du är fladdrig, du är ju inte förälskad i två stycken som trådstarten lyder.

    För det andra så har jag inget bra råd att ge dig, tycker bara att du verkar vara sjukt kletig och irriterande. Kan du inte bara sköta ditt eget? På något vis så önskar jag bara att karlns fru kommer på dina egentliga avsikter och ger dig en rejäl snyting eller någonting, efter hon är klar med honom då såklart.

  • Anonym (oh no) Trådstartaren
    Äldre 20 Dec 22:12
    #2

    Hahaha.. jag funderade länge på om jag borde skriva här överhuvudtaget. Men tack.. det var sista gången :) palla bry sig om vad andra gör, jag hoppades på lite hjälp... men du kunde ju inte ens hjälpa till utan bara spy ut lite skit som du hade där inne nånstans..

  • Äldre 20 Dec 22:19
    #3
    Anonym (oh no) skrev 2014-12-20 21:40:05 följande:

    Han är en fin familj, fru och flera barn. Deras förhållande är jättebra, de spenderar mycket tid tillsammans, har bra sex.. han kan inte komma något som är fel.

    Jag träffar en kille som jag kommer att göra slut med, det fungerar helt enkelt inte. Vi klickar inte - jag ser ingen framtid. Jag har själv ett barn.


    Sluta träffa honom, så svalnar de där starka känslorna rätt snart. Har själv upplevt en liknande situation med en fd arbetskamrat. Trodde jag var dökär, men efter att hon bytte jobb så har jag nästan glömt bort henne helt, men det tog nästan ett år.
  • eslah
    Äldre 20 Dec 22:28
    #4
    Anonym (oh no) skrev 2014-12-20 22:12:37 följande:

    Hahaha.. jag funderade länge på om jag borde skriva här överhuvudtaget. Men tack.. det var sista gången :) palla bry sig om vad andra gör, jag hoppades på lite hjälp... men du kunde ju inte ens hjälpa till utan bara spy ut lite skit som du hade där inne nånstans..


    Vad ville du ha hjälp med egentligen? Ledsagning upp på stocken? Menar egentligen inte att vara otrevlig, däremot klarar jag inte av människor som ska in och infiltrera när avsikterna är av ondo. Är du ute efter honom är en annan sak, men du ska dit och fejka någon form av falsk vänskap. Nej lägg ner och rannsaka dig själv, det där är värre än att vara den regelrätta älskarinnan. Spyr ingen skit, men orkar inte med folk som leker onda när dom egentligen är gjorda av papp.
  • Anna Hady
    Äldre 22 Dec 09:49
    #5
    Anonym (oh no) skrev 2014-12-20 21:40:05 följande:

    Han är en fin familj, fru och flera barn. Deras förhållande är jättebra, de spenderar mycket tid tillsammans, har bra sex.. han kan inte komma något som är fel.

    Jag träffar en kille som jag kommer att göra slut med, det fungerar helt enkelt inte. Vi klickar inte - jag ser ingen framtid. Jag har själv ett barn.

    Vi har en kärlek till varandra, en enorm åtrå... vi tar på varandra, kysser, hånglar.. utmanar varandra med känslor... berättar saker som vi inte berättat för någon annan, vi har en väldigt djup relation och har ett behov, av varandra. Det viktigaste är att vi INTE har sex. För att vi vill inte förstöra någonting. Inte förstöra hans familj, inte förstöra vår relation. Vi vill nu utveckla relationen till att enbart bli en kompisrelation.. vi kommer nog att utforska varandra lite till men förstår att det aldrig kommer att bli vi. Jag förstår det i alla fall, jag vill inte vara den andra kvinnan som förstör en fin familj.

    Hur omvandlar man en sån relation till en fin kompisrelation? Jag har tänkt att jag ska hälsa på hans familj, men kan inte åka dit utan att känna mig... ensam. Relationen till honom är fortfarande för intim. Hjääääälp......


    Ibland häpnar man. Du är inte kär i två personer samtidigt för att börja med. En annan sak. Ni har en kärlek till varandra och kysser, hånglar...men inte har sex? Hur skulle du kalla det ni håller på med? Särskilt mycket gillar jag din idé att hälsa på hans familj. Toppen idé......ironi.
    Du vill inte alls ha någon kompisrelation med honom, men du ser det som det enda sättet att få honom nära dig. Jag kommer från en helt annan kultur. I mitt tidigare liv fanns inte män som var vän med det motsatta könet. Det var något som jag fick lära mig här i Sverige. Och ja, män och kvinnor kan absolut vara vänner, men inte med någon som tar vänskapen som alibi. Hur skulle du reagera i en omvänd situation? Tror du seriöst att alla gifta kvinnor är lite dumma i huve? Nej, men sådana som dig får diverse par fundera om den bästa vännen av motsatta könet........
  • Anonym (*)
    Äldre 22 Dec 10:03
    #6

    Ibland undrar man hur det står till med läsförmågan. Meningen börjar med han, alltså det är han som är kär i två, inte TS.

  • Anna Hady
    Äldre 22 Dec 10:13
    #7
    Anonym (*) skrev 2014-12-22 10:03:45 följande:

    Ibland undrar man hur det står till med läsförmågan. Meningen börjar med han, alltså det är han som är kär i två, inte TS.


    Är du helt säker på att det är min läsförmågan som sviktar?
  • Anonym (*)
    Äldre 22 Dec 10:18
    #8
    Anna Hady skrev 2014-12-22 10:13:38 följande:
    Är du helt säker på att det är min läsförmågan som sviktar?
    Om du läser hela rubriken så inser du att det är mannen TS pratar om, det är han som är kär i två, varav TS är den ena. Läser man sedan hela TS så framkommer det ännu tydligare.
  • Anna Hady
    Äldre 22 Dec 10:29
    #9

    Aha, pratar vi ansvar nu istället för läskunnighet? Ok. Låt mig resonerar så här. Det finns en gift man med flera barn och en ogift? kvinna med ett barn som bägge två håller på att bedra sina partners. Vem har större ansvaret i det hela nu? Jag för min del som inte har läsförmågan skulle tro att de skulle avsluta med den här leken bägge två, men visst använde jag fel grammatiken nu. 

  • Anonym (Amal)
    Äldre 22 Dec 10:56
    #10
    Anonym (*) skrev 2014-12-22 10:03:45 följande:

    Ibland undrar man hur det står till med läsförmågan. Meningen börjar med han, alltså det är han som är kär i två, inte TS.


    Ha, ha, ha. Vet att jag inte får kalla dig för ts eller troll för då åker jag ut här. Låt mig säga så här. Jag antar att du är ganska nära släkt med ts.
    Hon eller han, tassa inte på andras partners! Inte svårare än så.
Svar på tråden Han har familj -är förälskad i två - jag är den andra