• Anonym (?)

    Roa sig

    Hur tänker ni där som tex i par relationer där den ena får sitta hemma alltid och sköta sysslor medans den andra är ute och roar och leker med vänner alltid , hur sjutton står ni ut? Ska en roa sig ska den andra med ?

  • Svar på tråden Roa sig
  • Anonym (?)

    Här hade noll tolleransen trädet i kraft .

  • Långbenopluto

    Det är ju nåt man väljer.... om ena personen accepterar att den andre bara sticker iväg o roar sig får man skylla sig själv.

    Du har tre val:

    1: acceptera och sitta hemma och tycka synd om sig själv
    2 Gå ut o roa sig
    3 Göra slut

  • Scoops
    Tines skrev 2014-12-20 23:47:53 följande:

    Det är ju nåt man väljer.... om ena personen accepterar att den andre bara sticker iväg o roar sig får man skylla sig själv.

    Du har tre val:

    1: acceptera och sitta hemma och tycka synd om sig själv
    2 Gå ut o roa sig
    3 Göra slut


    Agreed.
  • Anonym (?)
    Tines skrev 2014-12-20 23:47:53 följande:

    Det är ju nåt man väljer.... om ena personen accepterar att den andre bara sticker iväg o roar sig får man skylla sig själv.

    Du har tre val:

    1: acceptera och sitta hemma och tycka synd om sig själv

    2 Gå ut o roa sig

    3 Göra slut


    Å enkelt är det inte det finns ansvar att bära har man tid med kompisar varje dag har man tid med annat med kompisar prioriteras sist egentligen .
  • Långbenopluto
    Anonym (?) skrev 2014-12-20 23:51:51 följande:
    Å enkelt är det inte det finns ansvar att bära har man tid med kompisar varje dag har man tid med annat med kompisar prioriteras sist egentligen .
    Är du din sambos mamma eller partner?
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2014-12-20 23:51:51 följande:

    Å enkelt är det inte det finns ansvar att bära har man tid med kompisar varje dag har man tid med annat med kompisar prioriteras sist egentligen .


    Och ja slut är bara förnamnet men får ku fortfarande ta sina skyldigheter eller höra något annat åt det som sagt noll tolerans .
  • Anonym (?)
    Tines skrev 2014-12-20 23:53:46 följande:

    Är du din sambos mamma eller partner?


    Snyft , känner mig som mamma så jag är väl det så tråkig känsla . Får verkligen spel på sånt beteende .(-:
  • Anonym (?)

    Jag är ju själv av den sorten att jag inte missunnar någon nära att ha roligt och egentid och nöje för jag tycker det tillhör men det finns gränser .

  • Långbenopluto
    Anonym (?) skrev 2014-12-21 00:02:26 följande:

    Jag är ju själv av den sorten att jag inte missunnar någon nära att ha roligt och egentid och nöje för jag tycker det tillhör men det finns gränser .


    Sluta tyck syn om dig och gör nåt åt saken, se inlägg 2 igen!
  • Anonym (?)
    Tines skrev 2014-12-21 00:11:23 följande:

    Sluta tyck syn om dig och gör nåt åt saken, se inlägg 2 igen!


    Det har jag redan gjort , roa mig det finns barn och det är jul så det prioriteras givetvis för min del .
  • Anonym (?)

    Vill bara försöka förstå alla som ständigt roar sig med vänner , väldigt skeptisk till dessa och även något jag kommer ta upp för en ev framtida relation ( om jag vill ha det .)

Svar på tråden Roa sig