• Svar på tråden vad tycker ni tjejer om små kukar?
  • Anonym (Karin)

    Har som singel ett tag nu varit med ett par olika killar. En av dom hade en ganska stor. Han har inte mätt den, så jag vet inte hur stor...

    Den enda nackdelen var att det tog emot lite när jag red. Men det funkade.

    Han är den jag hade skönast sex med.

    Helt klart.

    Bara bli penetrerad av en sån är ju hur skönt som helst.

  • petersson
    Anonym (Karin) skrev 2014-12-21 01:17:57 följande:

    Har som singel ett tag nu varit med ett par olika killar. En av dom hade en ganska stor. Han har inte mätt den, så jag vet inte hur stor...

    Den enda nackdelen var att det tog emot lite när jag red. Men det funkade.

    Han är den jag hade skönast sex med.

    Helt klart.

    Bara bli penetrerad av en sån är ju hur skönt som helst.


    Uppskattar mest synen av en rejäl. Hade en gång en sån i sängen dryga 30cm ( jag mätte). Dock omöjlig o ha skönt sex med.
  • eslah
    petersson skrev 2014-12-21 01:25:16 följande:

    Uppskattar mest synen av en rejäl. Hade en gång en sån i sängen dryga 30cm ( jag mätte). Dock omöjlig o ha skönt sex med.


    En "sån" i sängen? Fanns det någon ägare till påken som kunde prata?
  • petersson
    eslah skrev 2014-12-21 01:38:47 följande:

    En "sån" i sängen? Fanns det någon ägare till påken som kunde prata?


    Jorå det fanns det haha men de va en liten karl så kuken skymde han väl
  • Anonym (körkort viktigast)

    Det viktigaste är att killen vet att hantera kuken, vet att det går att variera vinkel osv. Mycket viktigare än storlek. Sedan är tyvärr oxå min erfarenhet att de med stor kuk tror att allt är bra iom det o bsta är att jucka ut/in.

    Har jag att välja mellan två lika duktiga älskare så väljer jag ju hellre en lite större kuk. Man vill ju liksom känna att den kommit in. Riktiga bamsingar är dock inte skönt.

    Men jag skulle inte rata en liten kuk.

  • Anonym (Petit)

    För stort är ju inte skönt iheller .

    Hade en killkompis som hade så stor att man fick ont och fick ta in den lite eftersom för att vänja sig där nere. Fast iofs när det väl gick så var det sköööönt :)

Svar på tråden vad tycker ni tjejer om små kukar?