• Anonym (Anonym)

    snälla hjälp

    Hej jag är en ung kille som inte ens är myndig. 2 månader sen hade jag ett lätt huvudvärk googlade och blev livrädd för tumör. Oron satte igång på riktigt, jag fick som stickningar överallt på kroppen och ibland fick jag som nervryck vid näsan och armen. Min oro stiger bara värre och undrar om det är det som utlöser allt. Har inte haft något seriösare huvudvärk heller. Och ibland tycker jag min arm känns svag på nåt sätt men ändå orkar den som vanligt. Jag har ingen att prata med och är bara så rädd och sover så dåligt mina föräldrar skulle aldrig ta det seriöst så snälla svara mig.

  • Svar på tråden snälla hjälp
  • Anonym (Anonym)

    Har varit där blodprov sen hejdå, är så rädd

  • Anonym (Den fd nojiga killen xD)

    Hej du!

    Du påminner om mig själv när jag var yngre (kanske i din ålder 13-17) då jag var så nojjig för ofarliga smärtor jag fick i ex bröst, vänster arm, testiklarna etc. Oroa dig inte, det är inget farligt. Det som däremot är "farligare" är inbillningarna som gör dig sömnlös och får dig att må dåligt. Så tänk inte på det mer

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Den fd nojiga killen xD) skrev 2014-12-21 00:56:24 följande:

    Hej du!

    Du påminner om mig själv när jag var yngre (kanske i din ålder 13-17) då jag var så nojjig för ofarliga smärtor jag fick i ex bröst, vänster arm, testiklarna etc. Oroa dig inte, det är inget farligt. Det som däremot är "farligare" är inbillningarna som gör dig sömnlös och får dig att må dåligt. Så tänk inte på det mer


    Jag försöker men har ändå oron som sitter i
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2014-12-21 00:49:24 följande:

    Hej jag är en ung kille som inte ens är myndig. 2 månader sen hade jag ett lätt huvudvärk googlade och blev livrädd för tumör. Oron satte igång på riktigt, jag fick som stickningar överallt på kroppen och ibland fick jag som nervryck vid näsan och armen. Min oro stiger bara värre och undrar om det är det som utlöser allt. Har inte haft något seriösare huvudvärk heller. Och ibland tycker jag min arm känns svag på nåt sätt men ändå orkar den som vanligt. Jag har ingen att prata med och är bara så rädd och sover så dåligt mina föräldrar skulle aldrig ta det seriöst så snälla svara mig.


    Mår även dåligt och ibland tror jag ja ska spy men gör inte det
  • Anonym (Den fd nojiga killen xD)
    Anonym (Anonym) skrev 2014-12-21 01:08:17 följande:
    Jag försöker men har ändå oron som sitter i
    Kan du PM:a mig?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Den fd nojiga killen xD) skrev 2014-12-21 01:13:21 följande:

    Kan du PM:a mig?


    Ja men hur
  • Killen2014
    Anonym (Anonym) skrev 2014-12-21 01:15:15 följande:
    Ja men hur
    Oj, ska göra mig känd från anonym, då kan du PM:a mig
  • Anonym (Anonym)
    Tow2Mater skrev 2014-12-21 02:41:06 följande:

    Spelar du mycket dataspel, eller sitter mycket vid datorn?


    Ja det gör jag! Försöker mindre nu doc. Och kan öven inte sova inatt heller:(
  • Jätteoroligg

    Hej jag tror du inbillar dig mycket. Lider också av "sjukdomar"... är just nu orolig som fan över hjärtat och även tarmcancer dagligen. Sjukt drygt. Så jag antar att det är så i ditt fall också. För jag har först känt en sak oxh sen googlat på det, blev såklart orolig och sen började jag uppleva allt fler symptom av det jag läst.

  • Tow2Mater
    Anonym (Anonym) skrev 2014-12-21 02:43:16 följande:
    Ja det gör jag! Försöker mindre nu doc. Och kan öven inte sova inatt heller:(
    Stress kan utlosa mycket. De symptom du beskriver kan relatera till mycket datoranvändande, och även stress. Kanske båda. Drick mycket vatten, huvudvärk kan man lätt få om man inte dricker tilräckligt med vätska. De flesta har annars huvudvärk ibland, inget man ens ska behova tänka over varfor om den inte varar i veckor. Tror inte du behover vara orolig. Låt musarmen vila.
Svar på tråden snälla hjälp