• Anonym (Normalt?)

    Fråga till tjejer ang. avsugning

    För ett tag sedan, lärde jag känna en tjej. Vi hade gemensamma vänner och hamnade alltid på samma förfester och brukade ofta gå ut tillsammans. 
    Det fanns inget snack om saken att det fans en attraktion mellan oss.

    När festat med denna tjej ett flertal gånger så gick vi hem till mig för lite mys.
    När vi ligger där i sängen börjar jag smeka henne, och blir snabbt kåt och ber mig stoppa in den. Hon tar tag i den för att styra in den och känner att jag inte är 100% hård (skulle säga att jag var mellan 60-75% hård, händer ju även den bästa på fyllan) och beslutar sig för att gå ner på mig och hjälpa mig lite.

    Det går ungefär 10 sekunder tills hon slutar och säger något i stil med att, nä det går ju inte du blir inte hård.
    Jag blev jävligt paff och visste inte hur jag skulle reagera och typ accepterade detta och vi la oss och sov för kvällen. 

    Är det vanligt att tjejer "ger upp" så snabbt. Jag som kille hade ju inte gett upp efter 10 sekunders smek och sagt, äh du blir ju inte våt, vi skiter i detta.

  • Svar på tråden Fråga till tjejer ang. avsugning
  • Anonym (J)

    Hon kanske blev lite besviken och trodde att du inte blev attraherad av henne?

  • Anonym (Tjej)

    Jag hade gjort samma, är van att killen är stenhård redan innan jag tagit av mig kläderna oavsett om han druckit eller ej. Är han inte det ens efter att vi legat och kramats nakna så skulle jag definitivt ge upp.

  • panicorion

    Jag tycker hon gav upp lite väl lätt. Likväl som att det vissa dagar tar lite längre tid för mig så kan det höra det för en kille med. Det är väl bara fortsätta leka lite så blir den ju helt hård tillslut. Kanske hade hon andra föreställningar och trodde att han var så jävla sexig och snygg att killar får stånd bara de är i samma rum. Synd i alla falla att det inget blev men lycka till nästa gång :)

  • Anonym (Normalt?)
    panicorion skrev 2014-12-21 07:48:11 följande:

    Jag tycker hon gav upp lite väl lätt. Likväl som att det vissa dagar tar lite längre tid för mig så kan det höra det för en kille med. Det är väl bara fortsätta leka lite så blir den ju helt hård tillslut. Kanske hade hon andra föreställningar och trodde att han var så jävla sexig och snygg att killar får stånd bara de är i samma rum. Synd i alla falla att det inget blev men lycka till nästa gång :)


    Ja men precis lite så jag också tänkte, fan vi män är ju ändå inga maskiner som bara kan trycka på en knapp så får vi ståfräs, utan lite kan man ju ändå få behöva jobba. Hade det gått en minut eller något så hade jag kanske förstått, men 10 sek?! 

    Jag tvivlar starkt på att hon inte trodde att jag tyckte hon var attraktiv då vi under ganska lång tid varit på G, strulat många gånger på klubben och mer eller mindre bara varit med varandra när vi festat och struntat i omgivningen, även på förfester etc. Kan även tillägga att typ ALLA som inte kände oss, allt från taxichaufförerna till den fulla killen på krogen, antog att vi var tillsammans för att vi var så "kära" i varandra. Så det var ju liksom inte ett klassiskt one night stand utan jag hade under lång tid försökt utveckla detta vidare. Jag skulle såhär i efterhand säga att det snarare berodde på nervositet att det äntligen utvecklats till nästa steg. 
Svar på tråden Fråga till tjejer ang. avsugning