• Äldre 21 Dec 06:45
    821 visningar
    3 svar
    3
    821

    Är det dåligt med lång utålighet (3>7h)

    Morsning!

    Reflektioner från förr. Jag var tillsammans med en tjej i 3 år (förlovad i 1år). Hon var rätt slapp i sängen och ville mest ta emot, nåväl, jag hade då rätt så lång utålighet och som mest efter multipla orgasmer höll jag igång i 7h utan en direkt paus.. Jag skulle säga att längsta genomsnittet som jag lyckats komma upp i är 3-4h. Detta blev ett ämne hon tog upp flera tjafs hon tog upp i negativ projektion mot mig. Fast i andra hand så låg hon runt rätt mkt fick jag veta i efterhand.

    En annan tjej jag träffade ett tag efter vi gjorde slut kommenterade under sexet "ska du komma nån gång eller?"

    Spydiga kommentarer undanbes, det är ett legitimt problem jag undrar över då jag stöter på samma sak och undrar om det är normalt eller inte.

  • Svar på tråden Är det dåligt med lång utålighet (3>7h)
  • Äldre 21 Dec 07:20
    #1

    Ja, så lång uthållighet hade inte jag tyckt varit bra, tyvärr.

    Någon enstaka gång ibland vill man hålla på så länge, men oftast vill man få det avslutat i rimlig tid. Och det känns inte avslutar förrän båda har kommit tycker jag.

  • Anonym (Wildr­at)
    Äldre 21 Dec 09:12
    #2

    Tar det för lång tid kan det göra ont på tjejen så det är inte alltid bra. 7 timmar verkar vara lite väl länge, jag hade tröttnat långt innan.

  • Äldre 21 Dec 22:26
    #3

    Jo det är förståerligt. Folk skriver om det motsatta som ett problem, men men.

Svar på tråden Är det dåligt med lång utålighet (3>7h)