• Anonym (Kille)

    Tjejer: Om ni fick välja längd på en man vilken längd skulle du välja?

    Hur lång är du själv? För att få en överblick.

  • Svar på tråden Tjejer: Om ni fick välja längd på en man vilken längd skulle du välja?
  • Anonym (Jhgfd)

    185-190cm är idealet, jag är själv 173cm

    Men det spelar ingen roll, längden är verkligen inte det som avgör min man är 180cm

  • Anonym (hm)

    Jag är 179 cm. Min mans fysiska längd är 171. Men mentalt är han 2 meter. Och med det menar jag att han trivs med sig själv, att han har både självförtroende och självkänsla. Och därför är hans fysiska längd inget problem, varken för honom eller mig. Han har inga invändningar mot att jag använder höga klackar.
    Andra män (och ibland kvinnor) försöker göra sig lustig över att han är kortare än jag. So what.
    Min man är, oavsett längd, bättre än alla andra män jag träffat. På alla plan.

  • Anonym (Hmm)

    Jag är 162 cm, min kille är runt 190cm.

    En bit över 180cm önskar jag att killarna ska vara :)

  • Anonym (lång)

    Mannen bör vara över 190 cm för att jag ens ska se åt honom. Helst längre än så. Glad Själv är jag 179 cm.

  • Anonym (Johanna)

    Jag själv är 1.67 cm.

    På män vill jag ha mellan 185-190 cm. Min man är 1.87, perfekt!

  • Anonym (Johanna)

    Jag själv är 1.67 cm.

    På män vill jag ha mellan 185-190 cm. Min man är 1.87, perfekt!

  • Anonym (Vinter)

    Jag 174 cm min fd man 167 cm min nya man 182 cm. Den längre är bättre. Inget fel på fd men stördes av att alltid titta neråt.

  • silvergirl

    Tror han är 1,85 minst, han är lång i alla fall, jag är 1.70. Han hade gärna fått vara lite kortare, men man kan ju inte få allt

  • Anonym (Brandsoldaten)

    Man ska vara som mig. 190+. Då vet man hur era kuksugarblickar ser ut. 

  • LunaLovegood

    Allt som är över 167 typ. Gärna längre än så men längden är ju inte det viktigaste

Svar på tråden Tjejer: Om ni fick välja längd på en man vilken längd skulle du välja?