• Anonym (H)

    Är du snyggare än dina tjejkompisar?

    Om du tycker så, går du runt och tänker på det ofta?

    Om inte, är du avundsjuk på henne för att hon är finare än dig?

  • Svar på tråden Är du snyggare än dina tjejkompisar?
  • Anonym (Både och)

    Jag är snyggare än vissa och fulare än vissa. Synd att man ens ska reflektera över en sån sak, men jag har uppenbarligen gjort det.

  • Anonym (ja)

    Ja. Bara min syster är vackrare än jag, av de jag umgås med.

  • nymedlem

    Jag har supersnygga tjejkompisar men är lika snygg själv. Mitt ex sa att han aldrig varit tillsammans med någon som hsr snygga kompisar och att han kunde ha ett ONS med alla......ha ha.

  • Kereza

    Jag är fulast av alla mina kompisar. Det gör inte så mycket, jag är inte avundsjuk på dem, även om jag ibland kan känna mig besviken att just jag var tvungen att vara ful. Å andra sidan så...jag vet inte - jag ser ut som jag gör, duger inte det så kan folk dra åt helvete, för jag kan inte förändra det utan operationer, vilket jag inte tänker göra. Jag har levt med mitt trollansikte och min konstiga kropp i hela mitt liv och vi trivs ihop, även om vi inte är vackra rent generellt.

  • Anonym (01)

    Spelar roll om man är snygg eller ej, vi är välskapta människor och man ska tacka för att man är i god hälsa för det är det viktigaste .

  • En PantherTant

    Är den snygga. Tänker inte på det. Men är vi ute märks det tydligt, det är runt mig alla killar flockas. Och mig folk minns, mina kompisar lägger de aldrig på minnet.

  • Sexig bi man

    Jag har både manliga och kvinnliga vänner. Jag uppfattas samt anser mig själv snyggare än dem alla.

  • Aniiee

    Ett flertal av mina KILLKOMPISAR är snyggare tjejer än jag.....


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Anonym (ssh)

    Jag har aldrig varit denn snyggaste men konstigt nog har jag varit den som varit den som varit omsvärmad.

    Jag råkar ha en trevlig och charmig personlighet som tydligen övertrumfar "snygghet" .

  • Anonym (Jo)

    Det är jag men inget som märkts någonsin. Vi umgås aldrig i kretsar där sådant spelar någon roll. Vi är alla lyckligt gifta.

  • Mandel

    Verkligen inte alls! 
    Jag är den lilla korta, tjocka, fula tjejen i alla sammanhang.
    Den snygga tjejens fula väninna...


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (ja)
    Anonym (ssh) skrev 2014-12-22 04:47:28 följande:

    Jag har aldrig varit denn snyggaste men konstigt nog har jag varit den som varit den som varit omsvärmad.

    Jag råkar ha en trevlig och charmig personlighet som tydligen övertrumfar "snygghet" .


    Jag är faktiskt snyggast OCH charmigast med. Tror inte killarna valt mig i första hand om jag inte hade min charm, vishet och humor.
  • Nape

    Äh, jag är nog rätt ful, men både snäll och rolig. Jag brukar vara omtyckt.

    Min sambo tycker att jag är fin, det räcker.

Svar på tråden Är du snyggare än dina tjejkompisar?