• Anonym (Herrn)

    Har du straighta tjej slickat fitta någon gång?

    Eller skulle du kunna göra det?

  • Svar på tråden Har du straighta tjej slickat fitta någon gång?
  • Anonym (Herrn)
    Anonym (Aldrig) skrev 2014-12-21 11:52:33 följande:

    Nej varför skulle jag??!


    Du kanske skulle gilla det?

    Vill du hellre att en tjej slickar dig?
  • Anonym (Anabolakillen)
    Anonym (Herrn) skrev 2014-12-21 11:15:19 följande:

    Eller skulle du kunna göra det?


    Viken sjuk fråga!
    Ingen hetro tjej slickar fitta fattar du väl.

    Du kanske borde fråga dig själv och fantiserar om straighta män suger kuk?
    Tror att du är en smygfikus som vill suga kuk.
  • Anonym (pixi)

    Jupp, fakstiskt. När jag och pojkvännen va på swingersklubb. Var nyfiken och det var en fantasi som min pojkvän tände väldigt på. Var väl inte helt min kopp te men, men, been there, done that  

  • Nordin126

    Klart man kan slicka fitta eller suga kuk om man är straight, är man trygg i sin sexualitet så är det väl bara att ta tillfället i akt om man nu törs. Man vet ju att man är straight så det förändrar ju inte själva sexualiteten, eller ja, får man en aha upplevelse så har man väl kanske hittat rätt

  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2014-12-21 12:59:24 följande:
    Viken sjuk fråga!
    Ingen hetro tjej slickar fitta fattar du väl.

    Du kanske borde fråga dig själv och fantiserar om straighta män suger kuk?
    Tror att du är en smygfikus som vill suga kuk.
    Du kanske vill ta med honom till gymmet?
  • Anonym (Varken eller)

    Jag känner bara att om man nu vill testa nått av dessa två, slicka o suga så är det väl för fan bara att göra det om man nu VILL. Jag vill inte suga kuk tex för vill inte ha kuk i munnen haha. Har en flickvän och har aldrig sett män som tilldragande.

  • Eco7

    Jag är straight och har slickat fitta. Vill inte dö nyfiken :) Har träffat par för sexlek och ville prova.

  • Anonym (Kille)
    Eco7 skrev 2014-12-21 17:53:11 följande:

    Jag är straight och har slickat fitta. Vill inte dö nyfiken :) Har träffat par för sexlek och ville prova.


    Hade älskat att se tjejen min slicka fitta. Lika så suga en annan mans kuk. Lika så se henne bli skickad av annan tjej eller påsatt av annan kille.
  • Renesmee

    Jag tror jag är straight men jag hade velat prova på att slicka fitta. Gör detta mig till Bi då eller?
    Vad är jag?

  • Anonym (Hetro)

    Jag har haft sex med ett par för många år sen jag kunde inte slicka fick klökningar bara av tanken men tjejen i paret slickade mig. Så mitt svar är NEJ aldrig .

  • Snutten6
    Renesmee skrev 2014-12-22 19:59:29 följande:

    Jag tror jag är straight men jag hade velat prova på att slicka fitta. Gör detta mig till Bi då eller?
    Vad är jag?


    Ingen fara, upplevelsen sticker ......
  • Friskare

    Jag tror att det finns olika grader av straight, bög och bi. Tänker mig en skala (hoppas det ser rätt ut när inlägget publiceras):

    Straight - - - - - - - - - - - - - - - - - -Bi - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bög
    - - 5 - - - 4 - - - 3 - - - 2 - - - 1 - - - 0 - - - 1 - - - 2 - - - 3 - - - 4 - - - 5

    Så tänk om en som en kvinna som är en straight 5 kan knappast tänka sig slicka fitta, men en som är en 4 kanske kan göra det om tillfälle uppstår, en 3:a kanske är nyfiken på det, en 2:a gör det mer än gärna osv.

    Men den stora skillnaden på straight och bi ligger på det känslomässiga planet. En som är bi kan bli kär i båda könen. En straight 3:a kan kallas binyfiken och kan ha sex med en av samma kön, men kanske inte välja att leva med den.

    Själv är jag en straight 4-3:a Jag gillar att suga kuk, men inte att kyssa en man. Jag blir inte kär i män men jag gillar kukar.

  • Snutten6

    Suger hellre än kuk än slickar fitta !

    För fy fan vad en fitta luktar och smakar ifall den inte är rentvättad.
    Har gjort detta misstag en gång och aldrig mer.

    En kuk är inte i närheten av en fitta om vi jämför doft och smak vid smutsigt tillfälle.

    Jämför en kuk o en fitta som inte varit tvättad på 5-8 timmar får ni se !!!!

  • Anonym (Ärkebiskopen)
    Snutten6 skrev 2014-12-25 21:03:59 följande:

    Suger hellre än kuk än slickar fitta !

    För fy fan vad en fitta luktar och smakar ifall den inte är rentvättad.
    Har gjort detta misstag en gång och aldrig mer.

    En kuk är inte i närheten av en fitta om vi jämför doft och smak vid smutsigt tillfälle.

    Jämför en kuk o en fitta som inte varit tvättad på 5-8 timmar får ni se !!!!


    Börjar fanskapet lukta död redan efter 6-timmar??
  • Snutten6
    Anonym (Ärkebiskopen) skrev 2014-12-25 22:26:05 följande:
    Börjar fanskapet lukta död redan efter 6-timmar??
    Nä oftast tidigare
  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Anabolakillen!) skrev 2014-12-25 21:42:36 följande:
    Något som annars finns mycket av på detta forum är fikusmän som slickar fitta.
    På detta forum verkar alla möjliga homos och fittslickare få ett frirum.
    Men vad tusan... har gymmet julstängt? Kanske finns det någon bastuklubb du kan besöka istället så du får leka av dig lite.
Svar på tråden Har du straighta tjej slickat fitta någon gång?