• lillal8_79

    December ruvare

    Hej! December verkar vara en bra tid att ruva i. Folk blir gravida till höger och vänster : ) Jag är nog snart ensam kvar, eller är ni fler som ruvar i december?

    Jag är på ruvardag 9 men allt känns som vanligt inför mensen. Är på cykeldag 26 och brukar ha BIM mellan dag 26-30. Testdag 30 december.

  • Svar på tråden December ruvare
  • Liil

    Hej hej! Jag är på rd 2 med ett 3 dagars. Hoppas att du har rätt att december är en bra månad :)

  • lillal8_79

    Hej Liil! Jo men det verkar så. Jag har hängt på ruvartrådar förut där det inte tog sig för nån men nu är det nästan tvärtom ; )

    Är det ditt 1a försök?

  • Liil
    lillal8_79 skrev 2014-12-21 14:26:42 följande:

    Hej Liil! Jo men det verkar så. Jag har hängt på ruvartrådar förut där det inte tog sig för nån men nu är det nästan tvärtom ; )

    Är det ditt 1a försök?


    Jag har skrivit ett meddelande till dig.
  • Anermu

    Jag är på ruvardag 4 ! med 3 dagars embryon men som hade redan hunnit bli 10-celliga vid återförandet på den 3:e dagen ! hur mår ni ?

  • Liil
    Anermu skrev 2014-12-21 20:21:21 följande:

    Jag är på ruvardag 4 ! med 3 dagars embryon men som hade redan hunnit bli 10-celliga vid återförandet på den 3:e dagen ! hur mår ni ?


    Jag fick också tillbaka ett 10 celligt. Jag mår än så länge bra, kan ha någon känning om jag rör mig häftigt eller snabbt, är kvar sedan äp skulle jag tro. Blir även lätt yr om jag reser mig snabbt. Annars mår jag precis som vanligt. 
    Detta är andra försöket, det första misslyckades sep/okt. 
  • Liil
    Anermu skrev 2014-12-21 20:21:21 följande:

    Jag är på ruvardag 4 ! med 3 dagars embryon men som hade redan hunnit bli 10-celliga vid återförandet på den 3:e dagen ! hur mår ni ?


    Du skriver embryon, fick du tillbaka 2?
  • smenskelling

    Studsar in på ruv dag 16 idag och mår bra! Lite gasig i magen, glänsiga ögon och springer på wc konstant ( samma symptom som jag haft sen ruv dag 5 ) Första gången med en fem dagars blastocyst vi har valt att testa på julafton och har inte tjuv testat en enda gång .

  • Anermu
    Liil skrev 2014-12-22 07:11:12 följande:
    Du skriver embryon, fick du tillbaka 2?
    Jag har fått 3 återförda !
  • lillal8_79

    Tack för igår smenskelling! Du gjorde min kväll, behövde lite pepp talk där ; ) Nu är jag på ruvardag 10 och är inne på min cykeldag 27. Har inte fått mensen senare än dag 30 förut så nu börjar det verkligen bli intressant.

    Mår bra men känns som mensen är på väg som vanligt.

    Jag gör också mitt andra försök nu Liil fast hade 3 blastocyster i frysen så kör på en av dom.

    Jag visste inte att man kunde få 3 embryon återförda Anermu. Om ni har lust får ni gärna presentera er lite : )

    Det är tur att man har att göra dessa dagar. Nu blir det till att åka in till stan och handla till Janssons. Det ska bli en vanlig, en vegansk och en glutenfri ; )

  • Anermu
    lillal8_79 skrev 2014-12-22 11:54:21 följande:

    Tack för igår smenskelling! Du gjorde min kväll, behövde lite pepp talk där ; ) Nu är jag på ruvardag 10 och är inne på min cykeldag 27. Har inte fått mensen senare än dag 30 förut så nu börjar det verkligen bli intressant.

    Mår bra men känns som mensen är på väg som vanligt.

    Jag gör också mitt andra försök nu Liil fast hade 3 blastocyster i frysen så kör på en av dom.

    Jag visste inte att man kunde få 3 embryon återförda Anermu. Om ni har lust får ni gärna presentera er lite : )

    Det är tur att man har att göra dessa dagar. Nu blir det till att åka in till stan och handla till Janssons. Det ska bli en vanlig, en vegansk och en glutenfri ; )


    Jag bor i Montenegro och här ser ramarna ut lite olika ! Vårat första ivf försök ! Är så jävla rädd bara att aldrig få se ett plus på gravtest ! Jag är 27 år och bor med min man och våra hundar i turisternas paradis i Montenegro ! Vi bygger hus här därför är vi bosatta här just nu !
Svar på tråden December ruvare