• Anonym (Tulpanen)

    Skiftar

    Träffade en tjej för ca 3 år sedan och det mesta är helt fungerande!

    Även sexlivet är bra men: när vi träffades var hon drivande till att vi inom snar framtid skulle ta med oss en tjej in i sovrummet!

    Ingen av oss hade några problem med detta men nu har det totalt vänt. Hon vägrar både detta samt en fantisera om det trots sina tidigare erfarenheter?

    Kan det vända så eller gör jag nåt fel?

    Finns de nån tjej som känner igen sig?

  • Svar på tråden Skiftar
  • Anonym (Blomma)

    Jag känner igen mig, jag ville första året ha en trekant med min kille men känner inte likadant längre. Jag var helt enkelt inte alls svartsjuk i början och var inte alls revirhävdande. Därför brydde jag mig inte om vi tillsammans hade sex med en annan kvinna. Nu vill jag däremot inte, jag hade dock fortfarande velat ha sex med en annan kvinna men hade inte klarat av att min kille var med.

  • Anonym (Tulpanen)

    Ok det kan jag förstå, men tror du det bara handlar om revir?

    Kan de vara så att intresset flagnar för tjejer med?

    Skulle du/ nån själv ha kul ensam med en annan tjej vore de ju otrohet likväl som om jag gör det!

    De e jag inte intresserad av, men däremot tillsammans på en bra nivå!

  • Anonym (Tulpanen)

    Ok det kan jag förstå, men tror du det bara handlar om revir?

    Kan de vara så att intresset flagnar för tjejer med?

    Skulle du/ nån själv ha kul ensam med en annan tjej vore de ju otrohet likväl som om jag gör det!

    De e jag inte intresserad av, men däremot tillsammans på en bra nivå!

  • Anonym (Blomma)
    Anonym (Tulpanen) skrev 2014-12-21 13:55:26 följande:

    Ok det kan jag förstå, men tror du det bara handlar om revir?

    Kan de vara så att intresset flagnar för tjejer med?

    Skulle du/ nån själv ha kul ensam med en annan tjej vore de ju otrohet likväl som om jag gör det!

    De e jag inte intresserad av, men däremot tillsammans på en bra nivå!


    Mitt intresse för tjejer har inte flagnat, jag är ju iofs bisexuell, vet inte om din tjej är det.

    Och ja det skulle vara otrohet så jag kommer inte göra något men jag skulle hellre ligga med en tjej ensam och låta min kille göra likadant än ha en trekant med honom.
  • Anonym (Tulpanen)

    tror inte jag skulle våga ställa den frågan?

    Men hon har förut påpekat att hon är bisexuell, men minsta antydan från mig om ett(test) gör att det blir surt!

    Jag har ju sett de som att hon aldrig förut haft så bra sex med en man, att hon bara helt enkelt hittat hem.

    Men mitt sug efter att prova har inte stillats riktigt i alla fall!

    Kan de vara så att hon bara sa de jag ville höra i början, och sen när det blev allvar för oss försöker skyla över det?

  • Anonym (Blomma)
    Anonym (Tulpanen) skrev 2014-12-21 14:22:08 följande:

    tror inte jag skulle våga ställa den frågan?

    Men hon har förut påpekat att hon är bisexuell, men minsta antydan från mig om ett(test) gör att det blir surt!

    Jag har ju sett de som att hon aldrig förut haft så bra sex med en man, att hon bara helt enkelt hittat hem.

    Men mitt sug efter att prova har inte stillats riktigt i alla fall!

    Kan de vara så att hon bara sa de jag ville höra i början, och sen när det blev allvar för oss försöker skyla över det?


    Jag har ingen aning det får du fråga henne, jag sa det inte av den anledningen iaf. Min pojkvän ville inte ens ha en trekant i början eftersom han inte kände sig bekväm med det.

    Att man är bisexuell gör ju inte heller per definition att man vill ha en trekant med en man och en kvinna.

    Varför pratar du inte ordentligt med henne om det?
  • Anonym (Tulpanen)

    Jag förstår vad du menar!

    Till en början var det hon som drev på att vi skulle träffa en tjej till, men sen har hon vänt helt?

    Jag förstår att man kan ändra åsikt, men det blir dubbla budskap som inte är lätta att hantera Dom gånger det har kommit på tal senaste året har hon blivit fruktansvärt arg och undrat varför jag ens tar upp frågan, som hon i sin tur hetsade väldigt för förut!

    Fattar ingenting?

  • Anonym (Blomma)
    Anonym (Tulpanen) skrev 2014-12-21 19:24:03 följande:

    Jag förstår vad du menar!

    Till en början var det hon som drev på att vi skulle träffa en tjej till, men sen har hon vänt helt?

    Jag förstår att man kan ändra åsikt, men det blir dubbla budskap som inte är lätta att hantera Dom gånger det har kommit på tal senaste året har hon blivit fruktansvärt arg och undrat varför jag ens tar upp frågan, som hon i sin tur hetsade väldigt för förut!

    Fattar ingenting?


    Tror det enda sättet att lösa detta är att fråga henne. Lycka till :)
Svar på tråden Skiftar