• Anonym (Jag älskar sju...)

    Feministers fantasier

    Jag följer tidvis med i feministdebatten och undrar om ni feminister fantiserar om gangbang, våldtäkter, att bli dominerad av män osv?
    Känns det ok efteråt, t ex om du onanerar och fantiserar om att bli hårt tagen av låt säga en lr flera män? Är detta konfliktfyllt och lite skamligt?
    Alltså! Krockar dina sexfantasier med dina övriga värderingar?

  • Svar på tråden Feministers fantasier
  • Anonym (?)

    Är inte alla kvinnor feminister? Vill man äga rätten till sin egen kropp så är man feminist och så är det med det.

  • Anonym (Anabolakillen)

    Alla feminister är egentligen horor med en extrem dubbelmoral.
    Dessa ska man sätt på hårt, det är så de hororna vill ha det.

  • eslah
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2014-12-21 13:40:40 följande:

    Alla feminister är egentligen horor med en extrem dubbelmoral.

    Dessa ska man sätt på hårt, det är så de hororna vill ha det.


    Och blåsta himbos som dig är bara ett levande bevis på att feminismen VERKLIGEN behövs. Gå och kläm lite finnar på ryggen eller något mr anabola.
  • nickname01
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2014-12-21 13:40:40 följande:

    Alla feminister är egentligen horor med en extrem dubbelmoral.

    Dessa ska man sätt på hårt, det är så de hororna vill ha det.


    Du får gärna utveckla ditt resonemang. Såtillvida du kan svullo. Tar feminister betalt för sex? Har du köpt sex av en feminist? Nja sannolikt inte va? Det verkar vara mer sannolikt att du antingen aldrig haft sex eller har väldigt svårt att få det och är väldigt ledsen på grund av det och låter det gå ut över kvinnor. Har du tänkt på hur arg din mamma om hon läste dina inlägg?
    Volvo cutis
  • Robert 832

    Känner väldigt många feminister som har och lever ut sådana fantasier. De är dock ganska försiktiga med vem/vilka och måna om att inte förlora respekt pga det. Det står inte i konflikt med några feministiska ideer.

  • Kereza

    Har inte haft fantasier av det slaget, faktiskt - men jag ser heller inte vad det har med sex att göra?
    Kan du förklara på vilket sätt att vara sexuellt undergiven på något sätt skulle gå emot att vara en kapabel och självständig människa?

  • Anonym (Jag älskar sju...)
    Kereza skrev 2014-12-21 22:25:07 följande:

    Har inte haft fantasier av det slaget, faktiskt - men jag ser heller inte vad det har med sex att göra?
    Kan du förklara på vilket sätt att vara sexuellt undergiven på något sätt skulle gå emot att vara en kapabel och självständig människa?


    Jag pratar om sexfantasier. Jag pratar ej om att vara okapabel lr osjälvständig.
    Jag undrar om en viss typ av fantasier innebär en konflikt med att vara feminist.
    Att det känns fel att ha fantasier där man t ex blir sexuellt utnyttjad, är "hjälplös" när ens ideologi bygger på motsatsen.

  • Robert 832
    Anonym (Jag älskar sju...) skrev 2014-12-21 23:35:16 följande:

    Jag pratar om sexfantasier. Jag pratar ej om att vara okapabel lr osjälvständig.
    Jag undrar om en viss typ av fantasier innebär en konflikt med att vara feminist.
    Att det känns fel att ha fantasier där man t ex blir sexuellt utnyttjad, är "hjälplös" när ens ideologi bygger på motsatsen.


    Nej varför det? Fantasier är fantasier och lek är lek. Tror väldigt få som fantiserar om våldtäkt vill bli utsatta för det.

    Det är att jämföra med barn som leker krigslekar eller vuxna som gärna spelar fps-spel. Med väldigt få undantag känner ingen bara för fantasins skull en lust att gå ut och skjuta folk.

    På samma sätt är det för många feminister som har dragningar åt det undergivna hållet. Att de gör skillnad på sin utlevnad och sin bild av sig själv i vardagen.
  • Anonym (Jag älskar sju...)
    Robert 832 skrev 2014-12-21 23:39:35 följande:
    Nej varför det? Fantasier är fantasier och lek är lek. Tror väldigt få som fantiserar om våldtäkt vill bli utsatta för det.

    Det är att jämföra med barn som leker krigslekar eller vuxna som gärna spelar fps-spel. Med väldigt få undantag känner ingen bara för fantasins skull en lust att gå ut och skjuta folk.

    På samma sätt är det för många feminister som har dragningar åt det undergivna hållet. Att de gör skillnad på sin utlevnad och sin bild av sig själv i vardagen.
    Trevligt att du manlige feminist och facitinnehavare svarar men frågan är egentligen riktad till kvinnliga feminister. Ber om ursäkt att jag var otydlig med detta.
Svar på tråden Feministers fantasier