• Anonym (a)
    Äldre 21 Dec 13:32
    418 visningar
    4 svar
    4
    418

    "kk" bli mer?

    Jag har träffat en kille i några veckor, vi har träffats ofta (2-4ggr/v). Det har blivit nån outtalad kk-relation.

    Första träffen pratade och fråga han mycket, om barn osv. men efter de så har han inte varit så intresserad av att pratade. Japp blev sex på första dejten så han behöver väl inte anstränga sig, inte så smart från min sida jag vet!

    Nu vet jag inte ens om jag är intresserad av nå mer, är osäker på om de ens skulle funka mellan oss, sexetvär jävligt bra iallafall ;) Men är egentligen inte ute efter nån kk-relation så funderar på om jag försöka styra upp de på lite annat spår på nå vis, för att se om de skulle funka? Men har väl kanske sabbat de totalt när jag släppte till direkt?

  • Svar på tråden "kk" bli mer?
  • Anonym (Borge­n)
    Äldre 21 Dec 13:53
    #1

    Du är inte intresserad, eller vet om du är det. Du vill inte ha någon kk relation heller. Då kan man ju undra vad du vill? Du kanske bara har ångest för att du har släppt till utan snack? Så är det nog.

  • Anonym (a) Trådstartaren
    Äldre 21 Dec 14:05
    #2
    Anonym (Borgen) skrev 2014-12-21 13:53:51 följande:

    Du är inte intresserad, eller vet om du är det. Du vill inte ha någon kk relation heller. Då kan man ju undra vad du vill? Du kanske bara har ångest för att du har släppt till utan snack? Så är det nog.


    Haha nej så är de inte, om jag kände så skulle jag ju aldrig ha haft sex med han från början. Är gammal nog att jag känner mig själv så väl :)

    Jag är väl gammal nog också för att känna att jag vill ha nå mer än tillfällugt sex några gånger i veckan, att jag vill ha nånting mer. Med han? Det vet jag inte, svårt att veta när man bara träffas 1-2 timmar för sex, men som sagt så vill jag iallafall undersöka saken
  • Anonym (tjej)
    Äldre 21 Dec 14:14
    #3

    Säg att du har mens men vill ses ändå, kanske se en film och ha mysigt? Kolla hans reaktion. Eller fråga om han vill ses på stan för lunch? Så gjorde min kk . Han sade typ "Jag skulle vilja träffa dig mer men det behöver inte vara en helkväll utan kanske äta lunch ihop någon gång?" Jag svarade att det vore trevligt och sedan blev vi båda kära inom en månad :)

  • Anonym (a) Trådstartaren
    Äldre 21 Dec 14:24
    #4
    Anonym (tjej) skrev 2014-12-21 14:14:45 följande:

    Säg att du har mens men vill ses ändå, kanske se en film och ha mysigt? Kolla hans reaktion. Eller fråga om han vill ses på stan för lunch? Så gjorde min kk . Han sade typ "Jag skulle vilja träffa dig mer men det behöver inte vara en helkväll utan kanske äta lunch ihop någon gång?" Jag svarade att det vore trevligt och sedan blev vi båda kära inom en månad :)


    Ja tack för tipset, får försöka :) problemet är dock att han har så mycket runt sig, eget företag, träning, dotter, att han oftast bara kan ses på kvällarna :/ kanske ska försöka styra upp nåt, laga mat tillsammans eller nåt då..

    Hade faktiskt mens för några dagar sen. Han skrev på kvällen och ville ses, när jag sa att den inte kunde bli nå sex så verkade inte han så intresserad av att komma, han sacdå inge om de. Men jag gjorde ju inte heller de, hade ju kunnat föreslå film. Han skrev iallafall 1-2 dagar efter om vi skulle hitta på nå, frågan är ju om han hoppades på att de va slut på mensen eller ville träffas ändå haha. Vi träffades iallafall inte förvatt jag va upptagen.
Svar på tråden "kk" bli mer?