• unknown123

    Hur hantera osäker partner?

    Hej,

    Är en kille på 22 år. Har nyligen börjat träffa en ny tjej, helt fantastisk på alla sätt och vis. Nästan. Hon är grymt osäker på sin kropp (trots att hon är vältränad och har perfekta former). Vi har träffats några månader nu, men det går långsamt fram på den sexuella biten just på grund av hennes osäkerhet. Inga problem för mig, jag är verkligen förälskad i henne och har inte bråttom.

    Efter många kvällar i sängen som inte blivit mer än strul och smek, så ville hon nu ha samlag. Pga sin osäkerhet så var hennes mörkläggningspersienner fördragna och inga lampor tända. Totalt mörker. Hon hade inga problem med att bli våt, hon var uppenbarligen redo. Men så fort penetrering var på gång så blev hon snustorr, som om inte mörkret vore nog.. Jag vill gå ner på henne för att få henne våt igen, men det ville hon definitivt inte. Tyvärr hade vi inget glidmedel heller, så det hela dog ut.

    Hur hanterar jag detta? Har aldrig varit med en så osäker tjej. Jag gör mitt bästa med att ge henne komplimanger och tala om för henne hur vacker och sexig hon är, men hon har intalat sig att hennes kropp inte duger och därför får jag inte se henne naken. Det känns som en väldigt delikat situation, och jag är livrädd för att göra det ännu värre. 

    Hjälp?

  • Svar på tråden Hur hantera osäker partner?
  • Anonym (L)

    Jag tycker att du verkar vara inne på rätt spår. Osäkerhet brukar ge med sig med tiden, när man känner sig mer och mer trygg i situationen.

Svar på tråden Hur hantera osäker partner?