• Anonym (Kateg­ori)
    Äldre 21 Dec 14:15
    786 visningar
    9 svar
    9
    786

    Hur ser du på en kille som bjuder på vin innan smisk?

    Hur ser du, kvinna, på en kille som alltid bjuder dig på vin innan han smiskar dig?

  • Svar på tråden Hur ser du på en kille som bjuder på vin innan smisk?
  • Anonym (.)
    Äldre 21 Dec 14:24
    #1

    Jag tycker inte om vare sig vin eller smisk. Vad jag tycker om killen beror på hans reaktion när jag tackar nej.

  • Äldre 21 Dec 14:51
    #2

    Oseriös. Jag vill vara spiknykter vid smisk-och det ska smiskaren också vara.

  • LunaLo­vegood
    Äldre 21 Dec 14:56
    #3

    Vin tycker jag om, men att få en smisk utan att han frågat om jag gillar det innan är inte ok. Smisk tycker jag inte om.

  • Äldre 21 Dec 14:58
    #4

    Jag skulle nog undra om han har dåligt minne eftersom han efter första gången borde komma ihåg att jag inte gillar vin.....

  • Anonym (Aj aj aj)
    Äldre 21 Dec 15:06
    #5

    Jag ska inte göra som många andra, dvs svara innan jag vet vad du frågar om. Så jag undrar vad är ditt problem är? Känner du denna kille sedan tidigare? Tycker du om rödvin, och vad vet han om det? Förväntar du dig smisk på träffen, och vad vet han om det? Vad tycker du är konstigt eller fel, att han bjuder dig på rödvin eller att han smiskar dig? ...eller kombon även om du gillar båda saker var för sig? Du måste utveckla dig lite.

  • Anonym (gilla­r)
    Äldre 21 Dec 15:09
    #6

    Jag gillar både vin och smisk så... 

    Om han bjöd på vin för att göra mig mer "medgörlig" eller för att kunna smiska hårdare skulle jag gilla det ännu mer. 

  • Anonym (Q)
    Äldre 21 Dec 16:24
    #7

    Självklart ser jag positivt på en kille som bjuder på vin, även innan smisk,
    men allra helst vill jag ha champagne!

  • Anonym (L)
    Äldre 21 Dec 18:27
    #8
    Anonym (gillar) skrev 2014-12-21 15:09:12 följande:

    Jag gillar både vin och smisk så... 

    Om han bjöd på vin för att göra mig mer "medgörlig" eller för att kunna smiska hårdare skulle jag gilla det ännu mer. 


    Jag med. Mmmh
  • Anonym (samba­nd?)
    Äldre 21 Dec 18:49
    #9

    Nu låter det lite av din fråga som om det är en lire nyare bekantskap, iaf att ni inte bor ihop. Annars förstår jag inte frågan riktigt.

    Nu bor ju jag o min kille ihop så då blir det ju lite annorlunda. Vi kan mycket väl äta gott o dricka vi eller kanske sitta i soffan o mysa framför tvn mes chips o vin den en stunden o att jag i nästa stund får resa på att jag behöver en bestraffning o få smisk.

    Så jag ser inget klnstigt i det.

    Har nk en just påbörjad relation så måste du ju själv bedöma hur du ser på det. Är du ok med det? Är du pk med smisk? Har ni pratat om vad du är med på, hur hårt osv.

Svar på tråden Hur ser du på en kille som bjuder på vin innan smisk?