• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att stringtrosor är sköna?
  • nymedlem

    Jag har nästan bara string. Tycker det är mkt skönare.

  • The past is now

    Nej. Använde på sköna 80 talet när det var populärt men slutande ganska snabbt då jag verkligen hatade att ha ett snöre i röven som skavde. Skulle aldrig få för mig att köpa det igen. Bläh!

  • Pastella

    Ja absolut lika sköna(förutsatt att man har rätt storlek och modell) men det känns inte så snyggt med rumpan utanför trosan så jag undviker att ta på mig string förutom till slimmade klänningar som hade sett heldumma ut med andra trosor under.

  • Themis

    Är påven muslim?


    Det är många det är synd om, men inte alltid p.g.a. det de själva tror. /Themis
  • Sensitiveguy
    nymedlem skrev 2014-12-21 14:36:21 följande:

    Jag har nästan bara string. Tycker det är mkt skönare.


  • fluu

    Snöre i rumpan... eh, nope.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Sezzie

    Beror helt på vilket material & märke. Vanliga string jag köper på stan är oftast obekväma tycker jag, men de jag köpt från Victoria Secret är mjuka & skaver inte alls så de tycker jag om. Använder dock oftast inte string :)


  • Sensitiveguy
    fluu skrev 2014-12-23 10:30:04 följande:

    Snöre i rumpan... eh, nope.


    Så är det inte alltid.
  • Mandis90

    Jag använder string ibland och jag tycker inte dom är så obekväma

  • Quexet

    Använder nästan bara string, tycker inte att det är det minsta obehagligt. Glad

  • Aniiee

    Skönt som en vagel i ögat.

    Dessutom så pass funktionellt att man lika gärna kan gå utan helt.


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • pica pica

    Ja, men då ska de vara i rätt storlekGlad Är de det så känns det knappt att man har trosor på sig.

Svar på tråden Tycker du att stringtrosor är sköna?