• Anonym (Ledsen och låg)

    Kan det vara en flirt mellan min kollega och min man eller inbillar jag mig?

    Min fråga är precis som rubriken. Jag är så gott som säker på att dom inte träffats och haft något men jag undrar om dom håller på att flirta eller om jag bara inbillar mig?
    Jag och min man träffades via mitt jobb jag jobbar i butik och det var jag som tog steget och idag har vi varit tillsammans i över två år. Han har ett långt förhållande bakom sig och jag likaså, vi har barn på varsitt håll och bor särbo och trivs med det. Jag litar på honom till hundra procent och han har även berättat att han har aldrig någonsin varit otrogen inte ens haft tanken på det när hans fd och han hade dåligt i slutet. Han säger att man gör inte så mot någon och jag tror på det han säger.

    Innan mina kollegor visste på jobbet att vi var tillsammans så vet jag då spec en på mitt jobb som är i hans ålder jag är 9 år yngre än honom, när vi gick och pratade han och jag så sökte hon verkligen ögonkontakt med honom sen direkt efter så frågade hon mig hur jag kände honom..
    När jag berättade fick jag till svar av henne: Hoppas det håller då..
    Sen efter den sommaren när man varit på semester var det första hon frågade hur det var med kärleken om vi fortf var tillsammans? Konstiga frågar enligt mig jag går inte och frågar folk om dom är tillsammans fortf...Hon är själv gift sen  mer än 20 år tillsammans. En gång när vi kom och handla hon stod i kassan min man betalade och jag packade så frågar hon honom glatt precis som om dom känner varandra: Hur mår du då?
    Sen har hon frågat mig när jag köpt snus åt honom frågat vad han snusar, när jag och dottern skulle till melodifestivalen förra året frågade hon om han skulle med...

    Vid ett tillfälle när jag jobbade och han kom och handlade så brukar vi alltid gå och prata och ja hålla lite lätt i handen när vi kom till kassan och hon stod där så sa han direkt gå och jobba med dig nu och släppte min hand...
    Idag var vi inne och handlade på mitt jobb och hon var där och jag tycker nog även att han tittar lite extra på henne...

    Visst det är bara blickar men jag känner mig otroligt liten och dum helt enkelt och känner mig lite ledsen coh nere över det..
    Det har blivit att jag inte tycker om när han kommer ohc handlar på mitt jobb spec inte när jag är där för jag vill inte se eller känna den känslan...

    Tror ni jag inbillar mig? Visst det är isf bara en flirt men känns inte så bra det är min kollega...
    Ska jag låta det vara eller fråga..Han kanske inte ens tänkt på det själv...och vad ska jag isf säga..det här är ju mina egna hjärnspöken...

  • Svar på tråden Kan det vara en flirt mellan min kollega och min man eller inbillar jag mig?
  • nymedlem

    Är du alltid så svartsjuk eller gäller det specifikt denna kvinna?

  • Anonym (Ledsen och låg)

    Nej det är just den här kvinnan som jag känner så....annars är jag inte svartsjuk av mig..Han har varit bortrest med vänner i en vecka på somrarna och då har jag inte känt något..

  • Anonym (Ledsen och låg)

    Tror ni jag inbillar mig? Skulle gärna vilja ha lite råd bör jag låta det vara eller nämna något för honom? 

  • Anonym (fråga)

    Nämn det för honom. Det kanske finns en helt logisk förklaring? De kanske hade en fling innan ni träffades?

  • Anonym (Suck)

    Du säger att du litar på honom till 100% men du är svartsjuk så nej jag tror inte du litar på honom till 100% för då skulle du inte vara så sotis. Och vill du veta vad dom sysslar med så FRÅGA DIN MAN KANSKE?!

  • Anonym (Ledsen och låg)

    Jag litar på honom att han aldrig skulle va otrogen . Det här är mer en sak som gör mig ledsen el låg. Jag skrev detta för att fråga om råd hur ni skulle gjort och vad ni tror då kanske frågan är onödig att ta upp med min man han kanske tar illa upp el så förklarar han bara som d är.

  • Anonym (fråga)

    Jag hade lätt frågat om en sån sak. Du kan ju säga att det verkar som att din kollega är lite kär i honom o se vad han säger. Då "beskyller" du ju inte honom för nåt.

  • Anonym (Ledsen och låg)

    Tänker att han kanske tar illa upp om jag misstror honom:-/?

  • Anonym (fråga)
    Anonym (Ledsen och låg) skrev 2014-12-21 21:42:07 följande:

    Tänker att han kanske tar illa upp om jag misstror honom:-/?


    Jo men du misstror ju inte att han gör nåt. Du kan ju liksom "lägga över" drt på din kollega. Att hon frågar mkt om honom etc... Du funderar ju och detta tynger dig. Tro mig, att lyfta problem som man har och vara öppen är a och o i ett förhållande.
Svar på tråden Kan det vara en flirt mellan min kollega och min man eller inbillar jag mig?