• Anonym (Osäker)

    Han vill att vi ligger med andra

    Jag och min kille som jag har träffat i 1,5 år har länge pratat om att vi ville prova gruppsex. Vi gjorde slag i saken och reggade oss på en sajt.

    Vi har träffat folk 3 ggr.

    Min tanke var väl att det var något vi skulle göra nån gång ibland.

    Men detta har eskalerat och min kille hänger på sajten ständigt och letar efter passande par eller tjejer.

    Vi bor inte ihop så jag tycker det är jobbigt att vi inte gör det här ihop. För det var så jag ville ha det.

    Varje helg som vi ses (varannan) så tycker han att vi ska träffa några.

    Till slut sa jag ifrån och berättade hur jag kände. Att jag kände mig otillräcklig när han ville träffa andra hela tiden. Han förstod sa han och så sa han att det mest var den sociala biten han ville ha. Vi har inte så många vänner.

    Jag är orolig för det här.

    Är det ett tecken på att han faktiskt inte riktigt nöjer sig med bara mig?

    Han påstod iaf att han har skönast sex med bara mig. Att det bara var det sociala mest samt såklart att det är upphetsande att ligga med andra. Det tycker ju jag också men ef tersom vi inte vart ihop i 15 år så känner jag inte den där säkerheten på varann som man gör då.

  • Svar på tråden Han vill att vi ligger med andra
  • Robert 832

    Vet inte om det känns så kul att varje gång ni ses så sker det med andra närvarande och deltagande. Ibland vill man väl vara ensam med varann?

    Annars förstår jag verkligen spänningen i att träffa andra men om det är den sociala biten som han tycker om varför letar han ständigt nya istället för att bygga upp en umgängeskrets med folk som ni trivs med?

    Det hela låter lite oseriöst (t.o.m i mina öron).

  • Anonym (SexOchVänner)

    Hur menar han med den sociala biten, måste man ha sex med folk för att få nya vänner?

  • Anonym (SexOchVänner)

    Varför inte börja med en hobby och få nya vänner den vägen, att lära känna nytt folk genom att ha sex med de låter ju lite speciellt...

  • Anonym (Osäker)

    Han säger att det är det han vill. Träffa ett par som vi kan etablera en långvarig kontakt med och hålla fast vid. Sen har man bara det ett eller två paren typ. Men det tar ju ett tag att hitta ett sånt par det förstår ju jag också och man är väl tvungen att gå igenom några innan man hittar rätt så att säga.

    Men jag tycker det är stressande att träffa nya människor så ofta. Inte att träffa bara så där socialt utan stressande att ligga med dom.

    Nu har vi ju "bara" träffat tre par men det är många som det ska skrivas till och hålla en kontakt med på olika sätt. Och det påverkar på samma sätt.

  • Anonym (dumpa)

    ser inte något kärleksfullt i det han vill hålla på med. du förtjänar bättre!

  • Anonym (Osäker)

    Det är otroligt svårt att träffa nya vänner på normalt sätt.

  • Anonym (dumpa)
    Anonym (Osäker) skrev 2014-12-21 17:25:53 följande:

    Det är otroligt svårt att träffa nya vänner på normalt sätt.


    jag ligger då inte med mina vänner! vänner är vänner och inte sexleksaker. det är garanterat bara en ursäkt för att få hålla på.
  • Anonym (Osäker)

    Jag tänker också så. Men det här är ju ett gemensamt "intresse" från början att träffa andra det är bara det att det inte blev så som jag tänkte mig.

    Jag är rädd att jag inte duger eller räcker till.

    Rädd att han ska börja vara otrogen istället om vi inte gör sånna här saker ihop.

  • Anonym (dumpa)
    Anonym (Osäker) skrev 2014-12-21 17:34:07 följande:

    Jag tänker också så. Men det här är ju ett gemensamt "intresse" från början att träffa andra det är bara det att det inte blev så som jag tänkte mig.

    Jag är rädd att jag inte duger eller räcker till.

    Rädd att han ska börja vara otrogen istället om vi inte gör sånna här saker ihop.


    jo men nu har förutsättningarna ändrat, antingen får du ställa upp och ligga med andra för hans skull vilket är ju vidrigt, annars så får han anpassa sig efter hur du känner dig. finns inte respekt och tillit där du konstant kommer vara orolig vad har ni då för samvaro?

    jag tycker fortfarande att du förtjänar bättre, en riktig man som tycker att du världens bästa, nu kanske han gör det men då begriper jag inte varför det ska vara i så stor utsträckning som du beskriver.

    nej byt det finns nämligen bättre män som är lyhörda.
  • Robert 832
    Anonym (Osäker) skrev 2014-12-21 17:34:07 följande:

    Jag tänker också så. Men det här är ju ett gemensamt "intresse" från början att träffa andra det är bara det att det inte blev så som jag tänkte mig.

    Jag är rädd att jag inte duger eller räcker till.

    Rädd att han ska börja vara otrogen istället om vi inte gör sånna här saker ihop.


    Då är det bara att avsluta. Man kan inte göra sådana här saker tillsammans om man inte litar på att den ena håller sig trogen. Han måste kunna respektera att du har gränser och du måste kunna lita på att han kan hålla sig inom dom annars finns det inget hållbart i det hela.
Svar på tråden Han vill att vi ligger med andra