• Anonym (Feel good)

    Roligaste sätt du dumpat en kille på?

    Separationer är aldrig kul men kan ni se tillbaks på någon dumpning ni gjort som ni kan skratta åt idag?

  • Svar på tråden Roligaste sätt du dumpat en kille på?
  • Anonym (Feel good)

    Tilläggsfråga, vad hade han gjort som fick dig att göra slut?

  • Anonym (smsslut pga hans dejtingsajt.)

    Gjorde slut via sms efter att en kompis berättat att min pojkvän var ute på en dejtingsajt. Jag kollade in hans sida och mycket riktigt där fanns en bild på honom iförd solglasögon..
    Han hade skrivit att han är en snäll ärlig singelkille och att han prioriterade ett bra sexliv och var lyhörd för sin kvinna och uppvaktade henne gärna med rosor.
    Jag skrev i smset att jag tyvärr ville avsluta vår relation eftersom han inte gav mig något sexuellt. Hans penis var för liten.
    Skrev inte att jag visste om att han hade en nätdejtingsida..
    Svarade heller aldrig på hans sms eller när han ringde. 

  • Anonym (smsslut pga hans dejtingsajt.)

    Gjorde slut via sms efter att en kompis berättat att min pojkvän var ute på en dejtingsajt. Jag kollade in hans sida och mycket riktigt där fanns en bild på honom iförd solglasögon..
    Han hade skrivit att han är en snäll ärlig singelkille och att han prioriterade ett bra sexliv och var lyhörd för sin kvinna och uppvaktade henne gärna med rosor.
    Jag skrev i smset att jag tyvärr ville avsluta vår relation eftersom han inte gav mig något sexuellt. Hans penis var för liten.
    Skrev inte att jag visste om att han hade en nätdejtingsida..
    Svarade heller aldrig på hans sms eller när han ringde. 

  • Anonym (hej)

    Jag fick reda på att min kille fanns på en dejtingsida. Jag skaffade ett konto där och skrev till honom på kontot. Vi bestämde sexträff.  SÅ jag åkte till platsen vi skulle ses på, och då går jag fram till honom. Han ser att det är jag. Resten blev en våldsam historia med blod etc. Det var inte alls roligt, men nyttigt!

  • MEE83
    Anonym (smsslut pga hans dejtingsajt.) skrev 2014-12-21 18:17:37 följande:

    Gjorde slut via sms efter att en kompis berättat att min pojkvän var ute på en dejtingsajt. Jag kollade in hans sida och mycket riktigt där fanns en bild på honom iförd solglasögon..
    Han hade skrivit att han är en snäll ärlig singelkille och att han prioriterade ett bra sexliv och var lyhörd för sin kvinna och uppvaktade henne gärna med rosor.
    Jag skrev i smset att jag tyvärr ville avsluta vår relation eftersom han inte gav mig något sexuellt. Hans penis var för liten.
    Skrev inte att jag visste om att han hade en nätdejtingsida..
    Svarade heller aldrig på hans sms eller när han ringde. 


    Cold hearted. Jösses, pajjad för livet. Inte för att det var fel att dumpa, men det där är ju nästan slag under bältet. Men ändå rätt så kul dock.
  • Anonym (handyman)

    Fick reda på att min flickvän var på dejtsajt...

    Så jag knullade henne en sista gång... På natten när hon sov..
    Tog jag hennes kläder och kastade ut dem på gatan.
    Ställde mig och pinkade på henne. Hon vaknade med ett tjuuut.

    Slängde ut henne från min lägenhet och låste dörren.. Sen sket jag i vilket...

    Polisen hämtade mig dagen efter..  Misstänkt för ofredande..
    Allt blev nedlagt...Skrattande

    Skrattade hejdlöst..SkrattandeSkrattandeSkrattande

    Var väl ganska kul eller... eller det är bara roligt med att göra ont mot killar.?

    Oavsett så är historien sann, Gott skratt förlänger livet på både mig och polarnaSkrattandeSkål

  • Anonym (L)
    Anonym (handyman) skrev 2014-12-21 18:35:37 följande:

    Fick reda på att min flickvän var på dejtsajt...

    Så jag knullade henne en sista gång... På natten när hon sov..
    Tog jag hennes kläder och kastade ut dem på gatan.
    Ställde mig och pinkade på henne. Hon vaknade med ett tjuuut.

    Slängde ut henne från min lägenhet och låste dörren.. Sen sket jag i vilket...

    Polisen hämtade mig dagen efter..  Misstänkt för ofredande..
    Allt blev nedlagt...Skrattande

    Skrattade hejdlöst..SkrattandeSkrattandeSkrattande

    Var väl ganska kul eller... eller det är bara roligt med att göra ont mot killar.?

    Oavsett så är historien sann, Gott skratt förlänger livet på både mig och polarnaSkrattandeSkål


    Zzzz... Det var ingen som frågade dig.
  • Anonym (handyman)
    Anonym (L) skrev 2014-12-21 18:48:19 följande:
    Zzzz... Det var ingen som frågade dig.
    o det var ingen som bad dig svara
  • eslah

    Finns inga roliga dumpningar men abrupta sådana. Hade iallafall varit ihop med herr älskarmoderaternaochvillknullaandersborgiröven under en längre tid. Var på en stel middag med diverse flottyrpolare till honom, då var det någon som ställde den dryga frågan om när det var dags för oss att skaffa barn(sjukt ohyfsat)?

    Hans svar var iallafall inför en folksamling på 15 pers - jag tror att vi skaffar en knähund åt henne istället och tror ändå inte att hon märker någon skillnad. Med ett rungande gapflabb på det från det manliga sällskapet. Det var ett "skämt" på min bekostnad utan någon som helst kärleksfull underton. Bet ihop min förnedring hela middagen, drog sedan hem till mig utan att ens vilja se åt honom igen. Värsta dumpningen tror jag eftersom jag aldrig pratade med honom efter det. Tog min hand ifrån honom, och han fattar än idag inte varför.

  • Anonym (H)
    Anonym (smsslut pga hans dejtingsajt.) skrev 2014-12-21 18:17:58 följande:

    Gjorde slut via sms efter att en kompis berättat att min pojkvän var ute på en dejtingsajt. Jag kollade in hans sida och mycket riktigt där fanns en bild på honom iförd solglasögon..

    Han hade skrivit att han är en snäll ärlig singelkille och att han prioriterade ett bra sexliv och var lyhörd för sin kvinna och uppvaktade henne gärna med rosor.

    Jag skrev i smset att jag tyvärr ville avsluta vår relation eftersom han inte gav mig något sexuellt. Hans penis var för liten.

    Skrev inte att jag visste om att han hade en nätdejtingsida..

    Svarade heller aldrig på hans sms eller när han ringde. 


    Haha!!!
  • MEE83
    eslah skrev 2014-12-22 00:03:13 följande:

    Finns inga roliga dumpningar men abrupta sådana. Hade iallafall varit ihop med herr älskarmoderaternaochvillknullaandersborgiröven under en längre tid. Var på en stel middag med diverse flottyrpolare till honom, då var det någon som ställde den dryga frågan om när det var dags för oss att skaffa barn(sjukt ohyfsat)?

    Hans svar var iallafall inför en folksamling på 15 pers - jag tror att vi skaffar en knähund åt henne istället och tror ändå inte att hon märker någon skillnad. Med ett rungande gapflabb på det från det manliga sällskapet. Det var ett "skämt" på min bekostnad utan någon som helst kärleksfull underton. Bet ihop min förnedring hela middagen, drog sedan hem till mig utan att ens vilja se åt honom igen. Värsta dumpningen tror jag eftersom jag aldrig pratade med honom efter det. Tog min hand ifrån honom, och han fattar än idag inte varför.


    Du verkar vara en ball och klok kvinna eslah, dina inlägg är läsvärda, intressanta och kärnfulla och du har även ett skönt färgstarkt språk. Med det sagt så måste jag ändå säga att jag garvade lite åt det där.

  • eslah
    MEE83 skrev 2014-12-22 00:21:19 följande:

    Du verkar vara en ball och klok kvinna eslah, dina inlägg är läsvärda, intressanta och kärnfulla och du har även ett skönt färgstarkt språk. Med det sagt så måste jag ändå säga att jag garvade lite åt det där.


    Finns ju inga roliga dumpningar egentligen, inte vad jag vet? Svårt att vara slagfärdig och ball i det läget iallafall, men det är alltid lite kul att drämma till sig själv och tråkmånsar av det motsatta könet när man fått lite distans till det. Det är så vi överlever serru, med ironi och lösgodis.
  • Anonym (smsslut pga hans dejtingsajt.)

    Sedan har jag ju mer eller mindre rymt ifrån killar ett par gånger.
    En gång jag kommer ihåg var när jag och en nybliven pojkvän skulle på en grillfest i ett fiiiint område hos hans fiiina vänner. Vi fick ta med oss dryck och eget kött. Killen hade inhandlat bara till sig själv och inte meddelat mig att köttet måste man ta med själv. Ok. Fine jag behöver inget kött. Men de här vännerna var outhärdiga i sin egen självgodhet och förträfflighet och nu såg jag min kille i ett helt annat ljus. Så jag drog utan ett ord från festen. Och började traska iväg.
    Problemet var att jag var långt ifrån mitt hem. ca 5 mil. Och det gick inga bussar där.
    Men jag hade tur. En taxibil närmade sig mig på vägen och jag fick stopp på den. Bad taxichauffören att köra in till stan för där visste jag att min bästa kompis var på ett ställe. Dum som jag var så sa jag till chauffören vad jag hette och vilket ställe jag skulle gå till. Höll på att dö när han helt plötsligt stod inne på stället och glatt ropade mitt namn. Jag fick rymma igen...

  • MEE83
    eslah skrev 2014-12-22 00:32:40 följande:
    Finns ju inga roliga dumpningar egentligen, inte vad jag vet? Svårt att vara slagfärdig och ball i det läget iallafall, men det är alltid lite kul att drämma till sig själv och tråkmånsar av det motsatta könet när man fått lite distans till det. Det är så vi överlever serru, med ironi och lösgodis.
    Bästa vapnet mot elaksinnad humor riktad mot sig är galghumorn, då kan man bara spinna vidare på det som sagts... fast då får man ha en rejäl dos självdistans förstås... och kanske lite kevlarsjäl. Lite svårare att ha det där kevlarskyddet på plats om det skulle komma från ens partner dock...  fast nu verkar ju ditt ex ha varit så sinnesslö så att han inte ens förstog att det var elakt. :P

    Som den där dvärgen i Game of Thrones böckerna, där har vi galghumor på hög nivå.
Svar på tråden Roligaste sätt du dumpat en kille på?