• Anonym (JA)

    Ska skrika på min tjej sen.

    Hon fes oroligt mitt framför mig. Jag förklarade för henne att man inte får göra så. Vi är osams. Jag betraktar henne som en slampa eftersom hon alltid är den som väljer kanal. Jag får aldrig välja kanal på tv:n. Sa till henne att fixa sallad idag, men hon gjorde makaroner och korv. Jag ville inte ha det, men hon gjorde det ändå. Ska skrika på henne när hon kommer hem sen. Min mamma säger att om inte en kvinna lyssnar på sin man så är hon ingen kvinna.

  • Svar på tråden Ska skrika på min tjej sen.
  • nymedlem
    Anonym (JA) skrev 2014-12-21 18:25:17 följande:

    Hon fes oroligt mitt framför mig. Jag förklarade för henne att man inte får göra så. Vi är osams. Jag betraktar henne som en slampa eftersom hon alltid är den som väljer kanal. Jag får aldrig välja kanal på tv:n. Sa till henne att fixa sallad idag, men hon gjorde makaroner och korv. Jag ville inte ha det, men hon gjorde det ändå. Ska skrika på henne när hon kommer hem sen. Min mamma säger att om inte en kvinna lyssnar på sin man så är hon ingen kvinna.


    Vad är hon då? En ost?
  • Anonym (JA)
    nymedlem skrev 2014-12-21 18:27:04 följande:
    Vad är hon då? En ost?
    ja. tog hennes ost en gång.
  • Anonym (förvånad)

    Du skulle nog bli förvånad över hur mycket mer en kvinna "lyssnar" om man ber henne istället för att ge order.

  • sextiotalist

    Oj, du kommer nog snart sitta ensam och får fixa din egen mat
    Jag är nog ingen riktig kvinna, eftersom jag inte lyder min sambo (lyssnar gör vi båda) och han lyder inte mig, däremot kan vi mötas på vägen (kallas kompromissa)

    Däremot så försöker vi undvik att släppa ut gaserna inför varandra. Vi brukar gå på toaletten om det behövs, både sambon, jag och tonåringen

  • nymedlem
    Dr Nail skrev 2014-12-21 18:58:22 följande:

    Man får inte fisa oroligt framför dig? Hur ska man fisa då, lugnt och behärskat?


    Ha ha
  • Frontline
    Dr Nail skrev 2014-12-21 18:58:22 följande:
    Man får inte fisa oroligt framför dig? Hur ska man fisa då, lugnt och behärskat?
    Det ska vara en liten kort och koncist fis inget fladder mellan skinkorna då är det fara och färde Tungan ute

    Här hemma praktiserar hela familjen alla stilar på fisen hehe
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Dr Nail
    Frontline skrev 2014-12-21 19:59:17 följande:

    Det ska vara en liten kort och koncist fis inget fladder mellan skinkorna då är det fara och färde

    Här hemma praktiserar hela familjen alla stilar på fisen hehe


    :D
Svar på tråden Ska skrika på min tjej sen.