• Anonym (Man)

    Tjej som skulle kunna besöka könsneutralt omklädningsrum, finns du?

    Ja, finns du?

  • Svar på tråden Tjej som skulle kunna besöka könsneutralt omklädningsrum, finns du?
  • Anonym (Jess)

    Det skulle jag men inte om jag blev utstirrad av männen där, det hade inte varit bekvämt.

  • Swek
    Anonym (Jess) skrev 2014-12-21 21:12:40 följande:

    Det skulle jag men inte om jag blev utstirrad av männen där, det hade inte varit bekvämt.


    Tyvärr så skulle du nog bli det.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Jess) skrev 2014-12-21 21:12:40 följande:

    Det skulle jag men inte om jag blev utstirrad av männen där, det hade inte varit bekvämt.


    Det skulle inte förekomma, i min värld. Det här är ju lite visionärt tänkande, i ju för sig.
  • Anonym (Man)
    Swek skrev 2014-12-21 21:15:15 följande:

    Tyvärr så skulle du nog bli det.


    Jag skulle å andra sidan gå där ifrån om jag blev uttittad av kvinnor med.
  • Cemina

    Jag gjorde det nu i somras. Det fanns bara ett omklädningsrum och vi var många som ville byta om till badkläder.. Inte mycket att välja på ;P Men försökte ju vara lite diskret såklart.

  • Anonym (Man)
    Cemina skrev 2014-12-21 21:23:37 följande:

    Jag gjorde det nu i somras. Det fanns bara ett omklädningsrum och vi var många som ville byta om till badkläder.. Inte mycket att välja på ;P Men försökte ju vara lite diskret såklart.


    Inget pinsamt att se kukar?
  • Swek
    Anonym (Man) skrev 2014-12-21 21:18:43 följande:
    Det skulle inte förekomma, i min värld. Det här är ju lite visionärt tänkande, i ju för sig.

    Inte i min heller, eller man skulle ju säkerligen slänga ett öga, precis som man alltid gör, checka omgivningen liksom. Men det är väll mer omedvetet tittande och skulle absolut inte stirra. 


    Händer ju liksom att en penis råkar fastna i synfältet när man är i omklädningsrummet utan att man har några som helst avsikter att kolla. 

  • Anonym (Man)
    Trunk skrev 2014-12-21 21:26:12 följande:

    Men på nakenbaden är det en massa tjejer... Vad är skillnaden?


    Ingen skillnad. Jag tror inte tjejer innerst inne har något problem med att se män nakna, med deras "paket".
  • Anonym (Man)
    Swek skrev 2014-12-21 21:28:42 följande:

    Inte i min heller, eller man skulle ju säkerligen slänga ett öga, precis som man alltid gör, checka omgivningen liksom. Men det är väll mer omedvetet tittande och skulle absolut inte stirra. 

    Händer ju liksom att en penis råkar fastna i synfältet när man är i omklädningsrummet utan att man har några som helst avsikter att kolla. 


    Precis, samma gäller ju kvinnokroppar. Så jävla märkvärdiga ser vi in ut, vi människor. Oavsett kön.
Svar på tråden Tjej som skulle kunna besöka könsneutralt omklädningsrum, finns du?