• dasboot

    Någon här med aggressionsproblem?

    Hej

    Undrar om det finns nån här som har aggressionsproblem och fått hjälp med detta?

    Vad fick ni för hjälp som fungerade?

    Får själv typ 1 gång i månaden utbrott där jag skriker besinningslöst. Går till en terapeut men hjälper inte för detta problemet.

    (Skojfriska kommentarer undanbedes)

  • Svar på tråden Någon här med aggressionsproblem?
  • Anonym (PMS?)

    Är du kvinna eller man? Om det är det förstnämnda, se om dessa utbrott främst infaller i PMS-perioder.

  • Anonym (finns)

    Finns nog en hel del här med aggressionsproblem. Ett flertal som inte fått hjälp än i alla fall. Och kanske några som har fått..

  • Anonym (kvinna utan pms)

    Vad räknas till aggressionsproblem? Räknas det att räcka fingret åt lapplisan som lappat ens bil hundra gånger senaste månaderna när han bara ville fråga efter vägen?

  • Anonym (kvinna utan pms)

    Eller att hänga på biltutan när någon snor ens parkeringsplats, veva ner rutan och gorma åt tjuvjäveln att flytta sin bil om han vill behålla den hel?

    Jag är ju som sagt kvinna och ägnar mig därför inte så mycket åt fysiskt våld. Däremot tappar jag fattningen nästan dagligen och skämmer ut mig på andra sätt istället.

    Vad har du för problem? Vill du ha hjälp?

  • Anonym (odd)
    dasboot skrev 2014-12-22 00:43:14 följande:

    Hej

    Undrar om det finns nån här som har aggressionsproblem och fått hjälp med detta?

    Vad fick ni för hjälp som fungerade?

    Får själv typ 1 gång i månaden utbrott där jag skriker besinningslöst. Går till en terapeut men hjälper inte för detta problemet.

    (Skojfriska kommentarer undanbedes)


    Skriker du besinningslöst åt nån människa,, på jobbet eller sambon t ex? Eller slår du på stolar eller nåt? Kan ju spela råll vad det är som utlöser dom här utbrotten också.

    Vad säger terapeuten?


Svar på tråden Någon här med aggressionsproblem?