• Anonym (Tjej)
    Äldre 22 Dec 11:25
    7300 visningar
    14 svar
    14
    7300

    ''Det är jag som får knulla hennes trånga lilla fitta inatt''. Varför sa han så?

    Hej allihopa!

    I ca 3 månader har jag träffat en kille och han är jättefin på alla sätt. I helgen var vi hos honom och igår kom några av hans kompisar dit. Vi käkade ihop och hade trevligt. Hans vänner var väldigt schyssta och trevliga. Jag skulle sedan gå och duscha innan vi skulle ut, så jag stack upp på övervåningen. Gick ner när jag var klar och hörde att dom körde poker så jag ställde mig i hallen och fixade mig men kunde höra dom tydlig. Ena kompisen pratade om någon tjej han träffat och säger att hon var lik mig fast inte alls lika fin. Tyckte det var lite märkligt att säga men fortsatte lyssna och då började han gå in på detaljer som att han inte hade haft något emot min fylliga rumpa och att det är ju mycket sexigare med blont hår. Min kille bara skrattade och säger sen - ''Det är jag som får knulla hennes trånga lilla fitta inatt''. Har aldrig hört honom prata så! 

    Väldigt olustigt att gå in till dom sen, dom var precis som vanligt när jag kom in. Trevliga och glada. Jag sa inget då och har inte sagt något än. 

    Jag fattar ju att man pratar annorlunda med sina vänner men seriöst? Låter man sina kompisar säga sånt och man bara håller med? Dom är inga sliskiga typer eller så, inte alls. Vet bara inte hur jag ska ta upp det med min kille..

    Vad hade ni tyckt? Jag vill inte att han ska sitta och prata om mig så till sina vänner. 

  • Svar på tråden ''Det är jag som får knulla hennes trånga lilla fitta inatt''. Varför sa han så?
  • Anonym (**-)
    Äldre 22 Dec 11:34
    #1

    Det är deras jargong, andra killgäng har andra jargonger. Beror nog mycket på ålder och intelligensnivån i gruppen. Alla kanske inte är så egentligen, men känner att de måste haka på, har sett det på alla arbetsplatser jag haft (jobbar inom ett mansdominerat yrke). En del killar sitter bara tyst, men vissa känner att de också måste prata så. En kille pratade om hur många brudar han spanat in på sin bröllopsresa t.ex, han hade nog aldrig sagt så om hans fru var med och jag har svårt att tro att såna kommentarer är sanna. Tjejer håller på likadant, så det har inget med kön att göra :)

    Jag hade inte velat att min sambo pratar så, men vi är såpass gamla att sånt inte förekommer längre :)

  • Äldre 22 Dec 11:36
    #2
    +2

     Du skrev ju en nästan exakt likadan ts för ett tag sedan, men då gällde det visst utseendet på din fitta .. 
    Variation förnöjer vet du God Jul 

  • Anonym (jlg)
    Äldre 22 Dec 11:40
    #3

    Beror ju lite på vad ni har för slags förhållande också?

  • Äldre 22 Dec 11:40
    #4

    Han är en vidrig mansgris ts. Hade Jay hört någon pratat om mig på det sättet med sina vänner hade han varit ett avslutat kapitel.

  • Äldre 22 Dec 11:46
    #5
    taquine skrev 2014-12-22 11:36:12 följande:
     Du skrev ju en nästan exakt likadan ts för ett tag sedan, men då gällde det visst utseendet på din fitta .. 
    Variation förnöjer vet du smile5.gif God Jul 
    Missförstå inte nu, alltså jag tycker du ska lägga ner. 
    Antar du är väldigt ung men ska inte såklart (om nu  tråden är sann ) finna dig 
    Kände direkt igen ditt ordval från förra tråden och vet inte vad du fick för råd då
    Goodness me
  • Anonym (Tjej) Trådstartaren
    Äldre 22 Dec 11:58
    #6
    Anonym (**-) skrev 2014-12-22 11:34:24 följande:

    Det är deras jargong, andra killgäng har andra jargonger. Beror nog mycket på ålder och intelligensnivån i gruppen. Alla kanske inte är så egentligen, men känner att de måste haka på, har sett det på alla arbetsplatser jag haft (jobbar inom ett mansdominerat yrke). En del killar sitter bara tyst, men vissa känner att de också måste prata så. En kille pratade om hur många brudar han spanat in på sin bröllopsresa t.ex, han hade nog aldrig sagt så om hans fru var med och jag har svårt att tro att såna kommentarer är sanna. Tjejer håller på likadant, så det har inget med kön att göra :)

    Jag hade inte velat att min sambo pratar så, men vi är såpass gamla att sånt inte förekommer längre :)


    Jo jag förstår ju det. Gillar inte när killar, inte tjejer för den delen heller, pratar så. Blev så chockad bara då jag aldrig hört han prata så. Tycker det låter lite äckligt. Jag pratar inte så med mina tjejkompisar. Visst kan vi diskutera killars utseende men inte så. Verkligen inte. Hade min tjejkompis sagt vad hon skulle vilja göra med min kille hade jag blivit arg. Jag tycker inte man säger så men för honom lät det inte som om det var något problem.
    taquine skrev 2014-12-22 11:36:12 följande:

     Du skrev ju en nästan exakt likadan ts för ett tag sedan, men då gällde det visst utseendet på din fitta .. 
    Variation förnöjer vet du God Jul 


    Jag har faktiskt bara gjort en tråd tidigare och den handlade om något helt annat :) 

    Jag håller inte på att gör såna jäkla trolltrådar även om vissa av dom kan vara lite underhållande :) God Jul!


  • Anonym (Tjej) Trådstartaren
    Äldre 22 Dec 12:06
    #7
    Anonym (jlg) skrev 2014-12-22 11:40:03 följande:

    Beror ju lite på vad ni har för slags förhållande också?


    Tja, vi har ju bara setts i tre månader. Men vi är ju tillsammans och vi ligger ju inte bara med varandra. Okej, om jag bara varit någon tjej haft sex med men varför prata så om sin flickvän till andra? 
    viseversa skrev 2014-12-22 11:40:51 följande:

    Han är en vidrig mansgris ts. Hade Jay hört någon pratat om mig på det sättet med sina vänner hade han varit ett avslutat kapitel.


    Jaa... Jag tycker så mycket om honom och så säger han sånt. Jag vill inte att min kille ska prata om mig på det sättet. Han har aldrig sagt något sånt till mig, han pratar liksom inte så men tydligen så gör han det med sina vänner..
    taquine skrev 2014-12-22 11:46:07 följande:
    Missförstå inte nu, alltså jag tycker du ska lägga ner. 
    Antar du är väldigt ung men ska inte såklart (om nu  tråden är sann ) finna dig 
    Kände direkt igen ditt ordval från förra tråden och vet inte vad du fick för råd då
    Du måste ha blandat ihop mig med någon annan. Jag har faktiskt bara gjort två trådar! Det är helt sant. Jag ville påriktigt ha råd om hur jag ska göra. 
  • Anonym (jlg)
    Äldre 22 Dec 12:10
    #8

    Men prova att konfrontera honom med detta då, vid nåt lugnt tillfälle när det är bara ni. Säg att du blev ledsen av att höra hur han pratade om dig. Så får du se hur han reagerar o bemöter dig. Fråga hur han ser på ert förhållande egentligen, lite så.

  • nymedl­em
    Äldre 22 Dec 12:12
    #9
    +1
    taquine skrev 2014-12-22 11:46:07 följande:

    Missförstå inte nu, alltså jag tycker du ska lägga ner. 

    Antar du är väldigt ung men ska inte såklart (om nu  tråden är sann ) finna dig 

    Kände direkt igen ditt ordval från förra tråden och vet inte vad du fick för råd då


    Kommer också att tänka på den andra tråden då denna är extremt lik. Precis samma scenarie.
  • Anonym (Oxå tjej..­.)
    Äldre 22 Dec 12:31
    #10
    -1

    Men helt allvarligt, tjejer är så jävla överdrivna om nu ens tråden är sann. Vem bryr sig om hur de talar till varandra?

  • Anonym (Ander­s 59)
    Tue 17 Dec 2019 10:56
    #11

    som tidigare sagts:typiskt jargong i vissa manliga kretsar. Särskiljt i yngre år. Problemet med att bryta jargongen är att man gör sig omöjlig eftersom man "löser upp" en del av "det kitt" som håller ihop gemenskapen i gruppen. Därför är det några människor som bara "hoppar av tåget" och väljer att "inta åskådarplats" när det rullar i den riktningen.  Det skall nog uppfattas som att vi uppfattar situationen som pinsam, och/elller ovärdig, men inte vill offra kompisandan pga. att vissa vänner har en omogen syn på sex och samlevnad.


     


    Min övertygelse är att jargongen är täcker över en djup osäkerhet - kanske inte bara i fråga om sex, utan i fråga om vem man över huvud taget är. Man söker styrka sin identitet genom gruppens bekräftelse helt enkelt.


     


    Dvs. det är hans (ganska omogna) sätt att skryta om dig för polarna. (och om sig själv som erövrat di...!) Med åren mognar man och pojkar blir till män. Då behöver de inte berätta för polarna "hur mycket fitta de fått i helgen". Då nöjer de sig med att kunna komma hem till en söt fin tjej som de kan mysa mad utan polarnas ovationer. i bästa fall kommer han vara kapabel att visa sig som en sårbar människa med starkare kort på handen, än sin sexuella förmåga - även inför polarna ! snacka med honom om det. Men gör det utan aggression. Jag tror du måste vara den starke, som visar sin sårbarhet först.
    Säg att det gör dig ledsen, sätt ord på hur det känns. Killar blir mjukast och lättåtkomligast direkt efter en omgång i sänghalmen - ta diskussionen vid ett ömt tillfälle !

    Visa honom gärna mitt inlägg, så får han se hur andra män uppfattar honom. Han vill inte bli uppfattad så - jag lovar !

  • Anonym (A)
    Tue 17 Dec 2019 11:00
    #12
    Anonym (Anders 59) skrev 2019-12-17 10:56:44 följande:

    som tidigare sagts:typiskt jargong i vissa manliga kretsar. Särskiljt i yngre år. Problemet med att bryta jargongen är att man gör sig omöjlig eftersom man "löser upp" en del av "det kitt" som håller ihop gemenskapen i gruppen. Därför är det några människor som bara "hoppar av tåget" och väljer att "inta åskådarplats" när det rullar i den riktningen.  Det skall nog uppfattas som att vi uppfattar situationen som pinsam, och/elller ovärdig, men inte vill offra kompisandan pga. att vissa vänner har en omogen syn på sex och samlevnad.


     


    Min övertygelse är att jargongen är täcker över en djup osäkerhet - kanske inte bara i fråga om sex, utan i fråga om vem man över huvud taget är. Man söker styrka sin identitet genom gruppens bekräftelse helt enkelt.


     


    Dvs. det är hans (ganska omogna) sätt att skryta om dig för polarna. (och om sig själv som erövrat di...!) Med åren mognar man och pojkar blir till män. Då behöver de inte berätta för polarna "hur mycket fitta de fått i helgen". Då nöjer de sig med att kunna komma hem till en söt fin tjej som de kan mysa mad utan polarnas ovationer. i bästa fall kommer han vara kapabel att visa sig som en sårbar människa med starkare kort på handen, än sin sexuella förmåga - även inför polarna ! snacka med honom om det. Men gör det utan aggression. Jag tror du måste vara den starke, som visar sin sårbarhet först.
    Säg att det gör dig ledsen, sätt ord på hur det känns. Killar blir mjukast och lättåtkomligast direkt efter en omgång i sänghalmen - ta diskussionen vid ett ömt tillfälle !

    Visa honom gärna mitt inlägg, så får han se hur andra män uppfattar honom. Han vill inte bli uppfattad så - jag lovar !


    Visa honom ditt inlägg, nu 5 år senare?
  • Anonym (List)
    Tue 17 Dec 2019 12:38
    #13
    Anonym (Oxå tjej...) skrev 2014-12-22 12:31:43 följande:

    Men helt allvarligt, tjejer är så jävla överdrivna om nu ens tråden är sann. Vem bryr sig om hur de talar till varandra?


    Det är väl rätt nervärderande att nergradera en människa till ett stycke kött och sitta och flina över det i grupp?

    Pratar man så om den man är tillsammans med? Pratar man så om en människa?

    Tycker det visar på en jävligt unken syn.

    Hade jag varit TS så hade jag frågat varför han pratar om henne på detta sätt och vad hans kompisar har med deras sexliv att göra.

    Som tjej har jag ALDRIG varit i ett sammanhang där kvinnor pratat så om män. Aldrig.

    Och skulle någon kompis eller bekant göra det hade jag markerat direkt. Oavsett om det är kvinna eller man man pratat om.. man pratar inte om en människa på sådant vis. Hemskt
  • Anonym (tolkn­ing)
    Wed 18 Dec 2019 06:32
    #14

    Min tolkning av det hela är att din kille blev stolt över att just han har dig och inte kompisen som uppenbarligen tyckte du var het. Där av hans retsamhet i att påpeka att du är hans och enkom han får ligga med dig. 

    Visst, hans sätt att uttrycka sig var juvenilt och mansgrisigt, men jag tror helt ärligt att han inte hade en tanke på att det lät så, utan mer att det var ett machouttryck. 

    Hur beter han sig annars mot dig? Som om du är ett ligg eller som att han älskar dig? 

Svar på tråden ''Det är jag som får knulla hennes trånga lilla fitta inatt''. Varför sa han så?