• Anonym (Tjej2­0)
    Äldre 22 Dec 13:12
    1796 visningar
    14 svar
    14
    1796

    Vill bli påsatt av en polis!

    Ja, går det..? Jag förstår ju att poliser är vanliga människor dom med. Jag har alltid varit intresserad av poliser, ja klassiskt, i know men jag går verkligen igång på det. Men hur i hela världen hittar jag en polis? 

    Är jag ute med vänner på stan så träffar vi ju ofta poliser, har nästan lust att göra något dumt så att dom kan ta i mig Drömmer Blev hemkörd av en polis när jag var yngre och hade vart full på stan. Frågade honom om vi kunde leka med hans handbojor, jag var 17 och ganska full så ha överseende med det :). Han sa ju självklart nej.

    Så hur gör jag? Jag har ingen lust att bara leka polis, alltså en kille som bara tar på sig en uniform. Det blir inte det minsta intressant. Är det helt omöjligt att charma en polis i tjänst..?

  • Svar på tråden Vill bli påsatt av en polis!
  • Äldre 22 Dec 13:14
    #1

    Men oj, du får nöja dig med att be n¨ågon klä på sig en uniform! 
    julenstid.blogg.se


  • Anonym (joho)
    Äldre 22 Dec 13:17
    #2

    Jag har en bekant som jobbar på polisen. Dock är han inte polis men En REJÄL batong har han haha.

  • IsaacS­on95
    Äldre 22 Dec 13:21
    #3

    Om jag sett en polis som just under tjänst låtit sig blivit uppraggad hade jag antagligen tagit honom som ganska oseriös... Finns säkert viktigare saker för honom att göra.
    Men däremot om han nu precis slutat jobbet och det varit tid för att åka hem så varför inte. En polis är trots allt en polis, även när han inte befinner sig på jobbet. Hitta en och fråga om när han slutar istället för att ragga upp på jobbet.

  • Anonym (samma här)
    Äldre 22 Dec 13:33
    #4

    Skapa profil på dejtingsite och skriv att du söker poliser? Finns ju siter för bara sex också :)

    Annars brukar utryckningsfolk ha särskilda kvällar på krogen, nästla dig in där?

  • Äldre 22 Dec 13:33
    #5
    dejan9209 skrev 2014-12-22 13:14:41 följande:
    Men oj, du får nöja dig med att be n¨ågon klä på sig en uniform! 
    julenstid.blogg.se

    DET funkar ju inte om man vill ha en riktig polis.
  • Anonym (Samma önskan­!)
    Äldre 22 Dec 13:35
    #6

    Haha TS, jag har samma önskan som dig???? Fast jag är dock inte singel????

  • Äldre 22 Dec 13:47
    #7
    Anonym (Samma önskan!) skrev 2014-12-22 13:35:50 följande:

    Haha TS, jag har samma önskan som dig???? Fast jag är dock inte singel????


    I ditt fall är väl en lösning att din kille utbildar sig till polis? Vill han det?
  • Äldre 22 Dec 13:50
    #8
    kenneth768768 skrev 2014-12-22 13:47:05 följande:
    I ditt fall är väl en lösning att din kille utbildar sig till polis? Vill han det?

    Lite är det nog också för att det är en OKÄND polis...Skrattande
  • Anonym (joho)
    Äldre 22 Dec 13:51
    #9
    Anonym (Tjej20) skrev 2014-12-22 13:12:09 följande:

    Ja, går det..? Jag förstår ju att poliser är vanliga människor dom med. Jag har alltid varit intresserad av poliser, ja klassiskt, i know men jag går verkligen igång på det. Men hur i hela världen hittar jag en polis? 

    Är jag ute med vänner på stan så träffar vi ju ofta poliser, har nästan lust att göra något dumt så att dom kan ta i mig  Blev hemkörd av en polis när jag var yngre och hade vart full på stan. Frågade honom om vi kunde leka med hans handbojor, jag var 17 och ganska full så ha överseende med det :). Han sa ju självklart nej.

    Så hur gör jag? Jag har ingen lust att bara leka polis, alltså en kille som bara tar på sig en uniform. Det blir inte det minsta intressant. Är det helt omöjligt att charma en polis i tjänst..?


    Det duger me en polisanställd kan jag be min kamrat hehe
  • Äldre 22 Dec 13:56
    #10

    Sen är det ju så att poliser inte får utnyttja sin ställning och då blir det ju ännu mer lockande....

  • eslah
    Äldre 22 Dec 13:58
    #11

    Finns väl en hel del sådana, hur svårt kan det vara om nu ditt enda kriterie är att han är snut?

  • Anonym (Samma önskan­!)
    Äldre 22 Dec 14:41
    #12
    kenneth768768 skrev 2014-12-22 13:47:05 följande:

    I ditt fall är väl en lösning att din kille utbildar sig till polis? Vill han det?


    Nää han vill inte bli polis, det passar inte alla människor???? Dessutom har han ett bra jobb nu.
  • Anonym (Samma önskan­!)
    Äldre 22 Dec 14:43
    #13

    Störande att det blir frågetecken istället för mina smileys!

  • Anonym (T)
    Mon 22 Apr 2019 02:51
    #14

    Vill ens tjejerna  träffa grabbar utanför yrket 

Svar på tråden Vill bli påsatt av en polis!