• Undrarlite

    Vad heter denna typ av trosa?



    Hejsan! jag undrar vad denna typen av trosa heter? jag har letat överallt och hittar inget svar på de, jag tycker de är otroligt het och vill gärna veta vart jag kan hitta dom?
    tack på för hand =)
  • Svar på tråden Vad heter denna typ av trosa?
  • Anonym (usch)

    Oj. Vilken ful trosa. Men skulle tro att det är ett snöre där bak i röven.
    Alltså tanga. En högt skuren tanga i polyester.

  • dejan9209
    Tines skrev 2014-12-22 15:48:32 följande:

    Ser ut som en helt vanlig spetstrosa..... ingen snygg!


    Anonym (usch) skrev 2014-12-22 15:48:02 följande:

    Oj. Vilken ful trosa. Men skulle tro att det är ett snöre där bak i röven.
    Alltså tanga. En högt skuren tanga i polyester.


    Undrarlite skrev 2014-12-22 15:39:39 följande:
    Hejsan! jag undrar vad denna typen av trosa heter? jag har letat överallt och hittar inget svar på de, jag tycker de är otroligt het och vill gärna veta vart jag kan hitta dom?
    tack på för hand =)

    M,en gu vad fula trosor verkligen...
    julenstid.blogg.se

  • Cemina
    Undrarlite skrev 2014-12-22 16:17:27 följande:

    Ni får mer än gärna visa ''snygga'' trosor istället så fall? om ni nu ska klaga på dessa.




    Hanky panky low rise thong <3


  • Undrarlite
    Cemina skrev 2014-12-22 16:34:55 följande:
    Hanky panky low rise thong <3
    ska faktiskt hålla med dig där, men tycker ändå högt skurna trosor är sexiga
  • Beverly Marsh
    Cemina skrev 2014-12-22 16:34:55 följande:
    Hanky panky low rise thong <3


    Håller med, helt klart snyggast och bekvämast. Finns nog inte en rumpa som blir ful i dessa. Hade dom funnits i bikini hade jag lätt haft det på stranden!
  • taquine

    Trosan heter nog "hur smaklöst får det lov att bli" eller dyl
    Finns jättemånga fina trosor ts , googla på hipsters tex;)


    Goodness me
  • Anonym2245

    Du kommer inte hitta denna typ av Trosa nu eftersom det var mode på 80-talet, möjligt tidigt 90 innan stringen kom.

    Hette nog inte mer än spets trosa.

  • Anonym (ok)

    Modellen som är så där högt uppskuren heter taitrosa. De var inne typ innan stringtrosans tid. Så då vet du det.

  • AzeBaze

    Jag letar efter liknande trosa, men kanske inte riktigt så hög skuren benöppning. Riktigt snyggt på kvinnor med rumpa. Har man inte rumpa så kan jag förstå att man tycker den är ful.

  • Hobgoblin

    Vilka som helst - bara INTE med string. VEM har inbillat tjejer att killar tycker om string??? Hemskt!! Finns stringtrosor och stringbindor men inte många stringstjärtar... tyvärr ..

  • hejnina
    Hobgoblin skrev 2015-11-04 22:16:23 följande:

    Vilka som helst - bara INTE med string. VEM har inbillat tjejer att killar tycker om string??? Hemskt!! Finns stringtrosor och stringbindor men inte många stringstjärtar... tyvärr ..


    Jag undrar mer vem som inbillat dig att man i första hand väljer trosor baserat på vad killar gillar? Ibland kanske, men till vardags tror och hoppas jag att de flesta väljer trosor efter vad dom själva tycker sitter bra. Och mina stringtrosor sitter på den här röven (som per definition är en stringröv när den blivit prydd med strungtrosor) oavsett vad killar tycker om det - helt enkelt för att det är bekvämast. Så är det med det.
  • Hobgoblin

    Så bra! Trivs du med det så är det ok med mig. Men - snyggt blir det aldrig.
    Har förresten själv fått skaffa "bikini-kallingar" p.g.a sådana jävla slim-fit brallor så att inte kalsongbenen ska rulla upp sig. Inte snyggt men funkar!!
    Mooaahahaha :)

Svar på tråden Vad heter denna typ av trosa?