• maagdaaaa

    blir galen snart!! bim+13 negativt test??!! någon som plusat senare?

    Nu är jag alltså på bim+13 med negativt test.. och ingens mens i sikte :( ska jag ge upp hoppet denna månad eller kan jag plussa senare?!

    Någon som plussat senare än såhär?

  • Svar på tråden blir galen snart!! bim+13 negativt test??!! någon som plusat senare?
  • Jag är bara jag

    Hur säker är du på att du hade äl och i så fall när? Det är mycket ovanligt att inte plussa så sent om än möjligt. Problemet är ju att veta om/när äl inföll. Felar den uträkningen faller hela BIM. Får du vare sig plus eller mens så får du göra privat VUL efter alla helgdagar. Då får du veta i alla fall.

  • maagdaaaa
    Jag är bara jag skrev 2014-12-22 17:55:18 följande:

    Hur säker är du på att du hade äl och i så fall när? Det är mycket ovanligt att inte plussa så sent om än möjligt. Problemet är ju att veta om/när äl inföll. Felar den uträkningen faller hela BIM. Får du vare sig plus eller mens så får du göra privat VUL efter alla helgdagar. Då får du veta i alla fall.


    Jag vet ju faktisk inte helt säkert när eller om jag hade äl..

    Vad är UL?.. :(
  • Minxy
    maagdaaaa skrev 2014-12-22 18:02:34 följande:
    Jag vet ju faktisk inte helt säkert när eller om jag hade äl..

    Vad är UL?.. :(
    UL är ultraljud. VUL är vaginalt ultraljud.

    Hur lång är din menscykel i vanliga fall?
  • maagdaaaa
    Minxy skrev 2014-12-22 18:58:00 följande:

    UL är ultraljud. VUL är vaginalt ultraljud.

    Hur lång är din menscykel i vanliga fall?


    27-29 dagar!

    Har fått tid på vårdcentralen imorgon så jag hoppas hoppas på att få göra ultraljud!
  • Sara1983

    innan jag var gravid med min dotter..gjorde jag ult men då sa läkaren att det visade inget. min mens kom bara två dagar sen slutade den. bokade tid hos kvinnoklinken så sa dom att allt e bra o dom kunde inte heller se något. gjorde många grav test även på kvinnoklinken o då var det negativ. efter 45 dagar så vissade testet plus. gjorde många ggr o då var det plus :)

    vänta om några veckor o gör om testet

  • maagdaaaa
    Sara1983 skrev 2014-12-22 21:00:53 följande:

    innan jag var gravid med min dotter..gjorde jag ult men då sa läkaren att det visade inget. min mens kom bara två dagar sen slutade den. bokade tid hos kvinnoklinken så sa dom att allt e bra o dom kunde inte heller se något. gjorde många grav test även på kvinnoklinken o då var det negativ. efter 45 dagar så vissade testet plus. gjorde många ggr o då var det plus :)

    vänta om några veckor o gör om testet


    Åh det ger mig ju hopp! :) jag hoppas så att det viaas något imorgon men våga inte riktigt samtidigt.
  • Liafiaa

    Jag testade negativt innan bim. På bim, bim+2. Testade sedan minus bim+8.

    Idag på julafton plussade jag super tydligt på bim +14.

Svar på tråden blir galen snart!! bim+13 negativt test??!! någon som plusat senare?